Terug naar overzicht
Hey Gwen,ik zit met hetzelfde probleem. Ik heb wel een toffe site ontdekt met accessoires www.vrijgezellenavond.net Er staan ook paar toffe ideeën op. Groetjes,Kim
Dat hangt er helemaal van af hoe jouw vriendin is hé :-)Is het eerder een avontuurlijk type, gaat ze graag eens goed uit of laat ze zich liever rustig wat verwennen ? Uitgaan van haar interesses, zou ik doen...
Met mijn vrijgezellen hebben mijn vriendinnen me meegenomen naar de Efteling. Ik heb een T-shirt gekregen met 'Almost married', een tiara en een sluier. Gedurende de dag moest ik tips verzamelen voor een goed huwelijk en deze laten opschrijven op roze post-itjes in de vorm van een hartje. Deze tips werden dan vannachter op mijn sluier gespeld. Dat gaf wel een heel mooi resultaat en ik voelde me een echt 'prinsesje'. Gedurende de rest van de dag heb ik nog enkele opdrachtjes moeten doen (ruilopdracht, sprookjeszoektocht, mensen uit 5 foto's laten kiezen met wie ik ga trouwen,...)Daarna zijn we goed gaan eten en de avond hebben we afgesloten in een danscafé.Groetjes
Maskara in borsbeek :)amusement verzekerd! Wel tijdig reserveren
een vriendin van mij was op haar vrijgezellen eerst relax naar de sauna geweest en daarna wat gaan eten en daarna nog een beetje op stap.een andere vriendin had zo n avondturentocht gedaan (in de namiddag)