Terug naar overzicht
Hey Anne,Als je een grote suite hebt, zou ik zeker opteren voor een bus. Tegen dat je voor iedereen een auto gehuurd hebt, zal je zeker goedkoper uitkomen met een bus. Extra voordeel is dat iedereen samen zit, dus de ambiance kan al beginnen op voorhand ;-)Als eens geïnformeerd bij de feestbus in Tielt?Veel succes!
Hallo,Al eens gedacht aan een huifkar?wij hebben dat gedaan & het was super!marieke
hallo,wij hebben beroep gedaan op Ceremonie Roger uit Meulebeke, hij heeft een heel uitgebreid assortiment, gaande van bussen tot een kevertje!succes
Hey, de feestbus in Tielt is echt goed. Mijn 2 nichten zijn daarmee ook vervoerd op hun trouw. En ik doe het binnen 2 weken :d. Vriendelijke mensen en ik vind dat het nog meevalt van prijs. Ik heb ook nog ergens anders geinformeerd en daar was het een heel stuk duurder. website is : www.feestbus.be
Hallo! Wij gaan zelf nog binnekort vervoer boeken en denken eraan een limo voor de suite (8pers) te nemen en dan voor bruidswagen een rolls royce of iets anders..groetjes nele
neem eens contact op met schoonbaert van Brugge ( www.schoonbaert.be ) heel goed