Terug naar overzicht
Hallo, Wij hebben Beernaert Luc, maar ik weet dat er al heel wat bezet zijn. Groetjes Annelies 17/07/2010
wij hebben vrienden van ons gevraagd. kijk eens op website van ceremoniebedrijf de witte duif uit brugge
Wij nemen geen ceremoniemeester. Vind dit een beetje zonde van het geld soms. Vrienden van ons hadden dit en ik weet niet wat de meerwaarde was van dat mens.Een nicht van ons speelt die rol.Nathalie 17/07/2010
Hallo,Ik trouw een weekje vroeger en heb Danny David uit Torhout vastgelegd. De eerste contacten verliepen vlot, ik kreeg ook nog aantal tips mee. Eigenlijk wou ik Geert Logghe uit Zarren omdat hij de familie goed kent, maar hij is de eerste 2 weken van juli op reis. Ik vind een ceremoniemeester toch belangrijk. Als bruidje zal ik wel stressen en hij is er om rust te brengen en te zorgen dat je overal op tijd bent, dat de bruidskindjes doen wat verwacht wordt, ... Ik heb al meerdere trouwfeesten meegemaakt (zus, broer) en die mensen kennen toch wel hun vak.
Wij hadden Danny David als ceremoniemeester. Zijn grote troeven: rust brengen indien nodig, veel geduld, vanaf het eerste contact 24h/24h bereikbaar, zeer stipt, je zal veel goede tips krijgen, correct en een zeer sympathieke man met zin voor humor. @Nathalie: de prijs van je ceremoniemeester in vergelijking met je volledige trouw is echt peanuts, de meerwaarde van een ceremoniemeester is vooral dat je iemand nodig hebt die alle taken van je overneemt want daar heb je geen tijd voor op je grote dag, hij zorgt er voor dat alles vlekkeloos verloopt en dit niet alleen voor jullie maar ook voor de familie en getuigen. Ik zou je echt wel aanraden om een ceremoniemeester te contacteren want een 'kiekenkot' op die bewuste dag, dat wil je niet!!!