Terug naar overzicht
Stephanie,Goedkoop vervoer is en blijft eigen wagens of van kennissen/vrienden... Als dit niet kan, zou ik eens prijs(offerte) vragen bij een taxibedrijf waar men Renault Espaces of dergelijke heeft waarmee 6 passagiers kunnen vervoerd worden ineens. Voor een suite van 18 pers. heb je er dan 3 nodig. Denk dat dit één van de goedkoopste oplossingen is. Je spreekt met dat bedrijf af dat jullie na de kerkelijke ceremonie opnieuw hetzelfde aantal wagens verwachten op een bepaald uur. Ik weet natuurlijk niet welke afstand jullie moeten overbruggen van thuis naar kerk en van kerk naar het volgende punt... Groetjes
Wij zijn met de huifkar gegaan: €275 voor 7u lang en dit voor max. 15 pers.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Classic Mini's!Ik heb al een paar huwelijken meegereden met mijn Mini'ke.De laatste trouw die ik reed, heeft elke chauffeur (6pers.) €50 gekregen + een glaasje en een hapje op de receptie en iedereen was zeer tevreden en vond het leuk om de suite te zien in die kleine wagentjes :)
Hallo Tim,kan je me eens contacteren, ik vind het idee van mini's echt heel tof!groetjesTinevdc@hotmail.com
@Tine: Mailtje verstuurd