Terug naar overzicht
Proficiat met jullie huwelijk!Geniet nog samen van de wittebroodsweken en veel geluk in jullie verdere toekomst!Groetjes, Caroline 12/09/09
Ben wel benieuwd naar hoe jullie eruit zagen.Kan je foto tonen?Katje_vm@hotmail.comThanks en geniet maar van jullie gehuwde leventje!Groetjeskatrien
Proficiat!Ik ben ook wel benieuwd hoe jullie eruit zagen :) Dat zal aan de naam liggen haha.Groetjeskatrienmatthijs1981@hotmail.com
Hey!Ook van ons proficiat gewenst!!! Ons trouwfeest volgend jaar is ook in de Caipirinha. Blijkbaar was het in orde? Heb je nog bepaalde tips daarvoor? Hoe was het met de verbouwingen? Is alles al klaar?Groetjes,Els
Ook mij mag je een foto doorsturen! Ik ben altijd heel nieuwsgierig naar foto's van bruidjes! Ik vind dat altijd zo mooi he.carolienvannijlen@hotmail.com
hallo,een hele dikke proficiat.aan het verslagje te lezen hebben jullie super van jullie droomdag genoten.als ik z'n mooie verslagjes lees dan zie ik keihard uit naar onze trouwdag.de verslagjes zijn leuk en de foto's des te meer.dus , je mag altijd mailen hé.lievendaisytroost@skynet.begeniet nog van de wittebroodsweken.groetjes Daisynog 46 dagen
Hallo Sarahdikke proficiat met jullie huwelijk. Jullie hebben een oldtimer bus gehuurd. Wij zijn momenteel bezig met de voorbereidingen voor ons huwelijk in augustus 2010 en hadden ook graag een oldtimer bus gehuurd. Mag ik vragen van waar die van jullie kwam? Hoe meer tips, hoe lievergroetjes en geniet van de wittebroodswekenNele
een dikke proficiat met jullie huwelijk. Geniet van elkaar! Ik heb een klein vraagje: Hoe hebben jullie organisatorisch de request-briefjes gedaan?vele groetjes,Nathalie
hallo, je mag mij ook wat foto's doorsturen, ik vind dit leuk om te bekijken. en je ziet, ondanks de regen heb je toch nog een supperdag gehad, niets weerhoud je om van zo'n dag te genieten, wij zijn op 16 Mei 2009 getrouwd, beetje miezelregen gehad maar was supper.dgheidi@hotmail.com
Halloten eerste de verbouwingen aan de caipirinha zijn echt goed!nu is er veel grote ontvangstruimtewant nu is de tuin veel groterecht mooie!en voor de request hebben we gewoon kleine briefjes gemaakt en daar zo van die goedkope stylo's bij gezet en de personen mochten dat dan afgeven aan de djgeniet er echt nog van!!!
Hallo, ik overweeg ook Kelly Lenhardt te nemen, ben dan ook erg benieuwd om te zien hoe je haar en make up was, zou ik een fotootje mogen? Trouw@annunaki.nl Zou je erg dankbaar zijn, alvast bij deze mijn dank! ;)