Nu Online
Momenteel zijn er 35 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DJ omgeving brugge gezocht+fotograaf

10-8-2009 14:37:36
hallo iedereen,

ik zoek nog een dj voor ons trouwfeest, we willen geen hoempapa toestanden, graag jazz tijdens receptie en eten en franse chansons tijdens het dansfeest

Verder ben ik ook nog op zoek naar een goede fotograaf, de foto's van Pieter Van Impe vind ik prachtig, maar 2200 euro voor een dag vind ik echt teveel, wie kent nog een goede fotograaf?

Bedankt!

tine
14-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 987

christ

Meld misbruik10-8-2009 15:05:33

Fotografen: www.huwelijksfotografie.info

2 fotografen komen ganse dag
alle foto's op dvd
slideshow voor tv
50km vervoersonkosten inbegrepen

barbara
17-7-2010
 Meld misbruik10-8-2009 15:35:15

Dit is onze fotografe: http://www.lidewij.be/

Een aanrader!

dierk

Meld misbruik10-8-2009 16:26:15

Beste Tine,

Met enige fierheid stel ik u op deze rubriek onze eigen site voor www.studiohappymusic.be,neem gerust een kijkje...Wij stellen dit ten zeerste op prijs.Mvg Dierk Van Paemelen

Lindsey
14-8-2009
 Meld misbruik10-8-2009 17:04:28

fotografe Lindsay: http://www.fotografie-lindsay.be

Marc

Meld misbruik10-8-2009 17:29:30

een professionele DJ met een stijlvolle muzikale omlijsting van jullie avondfeest

DJ Marc Dooms

www.marcdooms.be

Gunther
1-7-2010
 Meld misbruik11-8-2009 14:03:36

Voor de foto's hebben wij iemand van waregem en is echt heel wat goedkoper en vind ik pakken beter dan een gewone.
Sylvie Algoet 0477.17.29.37.
www.kiekje.be
Met vriendelijke groeten.
Gunther en Tania

Cindy

Meld misbruik11-8-2009 19:02:37

Cindy

Meld misbruik11-8-2009 19:03:03

www.klimaxsmusic.be

Meld misbruik12-8-2009 2:12:20

Goeiedag Tine & aanstaande,

Kijk gerust eens op mijn site www.klimaxsmusic.be .
Jazz is geen probleem draaien we al jaren tijdens diner alsook smooth jazz zoals Nora Jones & Diana Krall ed.
Wat de franse muziek betreft, ik draai al jaren op woensdagavond in een stijlvolle dancing te Bruusel.
We draaien er ook salsa ed.

Mvg
Dj Christiaan

elise
12-7-2013
 Meld misbruik12-8-2009 13:22:39

Hey,

Ik ben ook een grot fan van Pieter Van Impe, echt ongelooflijk mooie foto's, die man weet waar hij mee bezig is. Langs de ene kant is 2.200 euro enorm veel geld (zoveel verdien ik nog niet op een maand netto) maar langs de andere kant is hij wel uren en uren aan het werk voor jullie en zo'n album maak je ook niet op 1 dag + het album dat je bij hem krijgt is niet te vergelijken met de albums die je via internet kan maken dus daar hangt ook een serieus prijskaartje aan vast.
Wij zijn dus op zoek gegaan naar een fotograaf die in dezelfde stijl fotografeert en ook een dergelijk album ontwerpt maar toch een kleine 1.000 euro goedkoper is en zo vind je er verschillende hoor!
Ik zou dus gewoon een paar fotografen van wie jullie het werk mooi vinden contacteren, prijs vragen en eens langsgaan om naar zijn werk te kijken. Vergelijken is heel belangrijk als je dergelijke bedragen wil uitgeven!

Veel succes met de zoektocht!

tine
14-5-2010
 Meld misbruik12-8-2009 18:49:27

hey elise,

je begrijpt dus hoe ik me voel..wie hebben jullie uiteindelijk genomen?

groetjes
tine

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...