Terug naar overzicht
wij zijn allebei 25 als we trouwen. wij zijn ook 1 van de eersten van onze vrienden die gaan trouwen.spannend toch?
Wij zijn ook allebei 25 op onze trouwdag, 20 augustus 2004. Wij zitten zowat in het midden in onze vriendenkring, al een paar getrouwd, al een paar aan het plannen, en een paar die gewoonweg niet gaan trouwen maar die al samenwonen...groetjes,Emmely
Wij trouwen op 4 december 2004 en zullen dan 24 en 25 zijn. Van onze vriendenkring zijn wij ongeveer de laatste die trouwen.
Hey Astrid,Wij trouwen op 8 mei dit jaar. Ik ben 23 en mijn vriend 26. Langs mijn familie zijn we één van de laatste die trouwen maar kwa vrienden één van de eerste. Tis allemaal kwestie van omgeving. In elk geval wij trouwen niet voor de mensen, wij trouwen omdat wij dat willen en wij dat beslist hebben! (Mijn schoonzuster is een jaar ouder als mijn vriend en zij is al 10 jaar getrouwd en heeft 3 kinderen!! ;-)
Oei, blijkbaar ben ik hier de jongste. Als ik trouw (18 september 2004) zal ik bijna 23 zijn en mijn aanstaande is dan 28. We zijn dan wel al meer dan drie jaar samen. Negatieve reacties hebben we niet gekregen, behalve van een ouderwetse oom, maar daar trekken wij ons helemaal niets van aan!
ik ben er 25, mijn vriend (excuseer verloofde ;-) zal er 28 zijn. In mijn vriendkring ben ik de eerste die trouwt! 't zijn allemaal trage mensen denk ik ;-)
Op 18 september 2004 zal ik er 25 zijn en mijn toekomstige man 24...Wij zijn ook de eersten uit onze vriendenkring die trouwen. We hebben allemaal toffe reacties ontvangen!
wij trouwen op 25 september 2004, en we zullen dan allebei 24 zijn. Wij zijn ook de eersten die trouwen, zowel bij de familie als bij de vrienden. Maar zoals het hier al is gezegd, we trouwen voor onszelf, niet om wat de mensen er van vinden... Trouwens, de meesten vinden dat het wel eens tijd begon te worden, nu we elkaar vijf jaar kennen. Maar trek je gewoon niets aan van eventuele commentaar, het is ten slotte jullie dag!
Hallo iedereen!!Zo te zien ben ik toch de junior hier, hihi! ;)Ik trouw op 06-08-05 en dan zal ik enkele maanden 23 jaar zijn en mijn vriend nog net geen 23 (die verjaart in september)! De reacties bij ons zijn héél goed, maar ik denk ook wel dat ze niet anders van ons verwachtten, omdat we al van ons veertiende samen zijn (dus al meer dan zeven jaar nu). Dat maakt misschien wel wat verschil. Ik denk niet dat je reacties zal krijgen, alleen maar felicitaties! Die heb je van mij ook al in ieder geval! Veel plezier nog met voorbereiden, Daisy
Hoi! ik zal moeten toegeven dat ik de jongste ben; ben net (vorige week 22 geworden en wij trouwen 29 mei 2004! Mijn "Verloofde" zal op onze trouwdag nog 23 zijn, hij verjaart pas in augustus. Hoe oud je bent, leeftijdsverschil, wat de andere mensen ervan vinden, ... dat is gelul!!! Het is één heel belangrijk moment in je leven en als jullie je er klaar voor vinden en dit echt willen dan beslissen jullie dat toch zelf?!?! Zo vind ik dat toch alleszins! Als je altijd moet luisteren en afgaan op wat de mensen zeggen en denken... dan wordt je ongelukkig, en ik kan ervan meespreken...Geniet er allemaal van en maak het een onvergetelijke dag in jullie leven! Ik wens iedereen veel geluk, liefde, plezier en uiteraard MOOI WEER voor jullie huwelijk!!!! Greetzzzzz
Wij zijn gehuwd op 20 september vorig jaar. We waren toen beide 21. Nog piepjong, maar wel enorm blij dat we die grote stap gezet hebben.Nog veel succes met de voorbereidingen!
De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:www.videomanie.be
haaalllllo iedereen ik trouw op 10.06.2006 en dan ben ik 25 jaar en mijn vriend 28 wij zijn het tweede koppel in de vrienden kring die huwen. lekker spannendxxxx cindy