Terug naar overzicht
Nathalie,als je eens grasduint in wat oudere berichtjes onder de rubriek 'feestzalen' op dit forum, zal je over Scala en Hof van Nazareth zeker opinies vinden. Ik ken er van de 3 slechts één : Hof van Nazareth en ik kan er maar één ding over zeggen : fantastisch (in alle opzichten) !Je feest zal hier tot in de allerkleinste details verzorgd zijn, daar kan je van op aan.Het is natuurlijk wel wat diep(er) in de portemonnee tasten, maar er valt echt niks op aan te merken. Groetjes
Wij zijn op 31/7 getrouwd en hadden ons feest in Scala. Ik moet zeggen: het was àf! Die mensen hebben ons echt een superservice gegeven!Mijn grootmoeder was 's middags gevallen (van de spanning) en moest opgenomen worden op spoed. Tijdens onze receptie begon de wonde echter weer te bloeden en moest mijn tante met haar terug naar spoed rijden. Maar ze zouden terugkomen naar het feest. Om half 11 (als iedereen eigenlijk al gegeten had en het dessertenbuffet begon) kwamen ze terug toe. De mensen van Scala hebben hier SUPER op gereageerd! Het eten werd voor hen speciaal terug opgewarmd en voor hen geserveerd. Ze moesten dus niks missen. Ze waren erg bezorgd. Echt lieve, warme mensen!Voor de rest waren wij ook zéér tevreden! Héél lekker eten! Mooie tuin om de receptie te houden. Het dessertenbuffet was gewoon de max! Met nog een extra verrassing van de zaal (wat dat is, zal ik hier maar niet verklappen of de verrassing is er voor jullie af).Als je nog iets moet weten, vraag je het maar!Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
HAllo!Wij waren laatst op een bruiloft in Scala en ik vond de zaal mooi, maar de bediening liet te wensen over. Ze kwamen bijna niet rond om drank op te nemen.Wij trouwen zelf in Martinushoeve te Zandvliet en ben daar al naar zeker 30 feesten geweest, en het is altijd AF!Een zeer aangename samenwerking met de maître, lekker eten, goede bediening, je wordt er echt in de watten gelegd.FIE