Nu Online
Momenteel zijn er 405 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksuitnodigingen

  10-8-2009 21:58:50
Dag bruidjes,

Ik trouw volgend jaar op 7 augustus. Een zaal heb ik al maar nu begint de rest...
Ik zoek originele uitnodigingen. Heeft iemand leuke ideeën?

Groetjes

margot
7-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 2843


veronique
13-9-2008
 Meld misbruik11-8-2009 1:01:59

Hey Margot, proficiat met jullie trouwplannen!
Ik heb (na ùùrenlang websites met kaartjes te bekijken van Buromac, Regalb, Intercard,...) de onze zelf ontworpen op Poobies.nl (met tekeningen van internet) en dan zelf een binnenblad afgedrukt op calquepapier met de eigenlijke tekst. Voor originele ideeën kijk ook eens op www.kaartjeshuis.be , daar haalde ik ideeën voor de tekst!
Veel plezier! Véro



Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik11-8-2009 8:45:21

Hey Margot,

Omdat wij niet zoals "bijna" iedereen een kaartje wilde.. zochten we iets zeer origineel en dat hebben we gevonden...

Eerst speelde we ook met de gedachte om onze kaarten bij een tekenaar te laten tekenen, maar qua prijs vond ik dat voor een kaartje veel (mensen bekijken dit, laten het mss een week staan en dan beland het in de prullenbak...)

Vandaar ons idee...

Iedereen die we uitnodigen krijgen van ons een champagnekistje maar daarop onze tekst van de dag zelf en de tekst voor het kado...deze hebben we erin laten graveren...
Mensen die 's middags mee uitgenodigt zijn voor te gaan eten, daar hebben we een houten vlinder met een witte strik aan het kistje gehangen...
We zijn naar Eperney gereden en hebben daar een champagne-boerke gevonden met super champagne...
Hebben daar onze etiketten laten ontwerpen en hebben bij hem onze flessen besteld...

Zo, iedereen krijgt van ons dus een fles champagne met onze etiketten erop, verpakt in een mooi houten kistje!

Dit vonden wij zeer origineel en iets dat mensen langer bijhouden...

Veel plezier en succes.

Gr.
Tess



tami
26-6-2010
 Meld misbruik11-8-2009 10:26:23

Margot,

je kan je uitnodigingen misschien in beeld brengen met een Powerpoint presentatie en als CD'tje verzenden ? Nadeel is wel dat je dan geen echte uitnodiging hebt om in je trouwalbum te kleven je moet ze eerst in een PC stoppen om ze te kunnen bekijken maar ze zijn natuurlijk wel heel levend...

Of via een audio-cassette (zonder beeld dan)?

Of als een fotopuzzle ? (bij een fotograaf).

Is dit origineel genoeg :D of toch reeds achterhaald :/ ?

Groetjes



Nele
28-2-2009
 Meld misbruik11-8-2009 11:03:42

Ik had als 'save-the-date'-kaartjes zelfgemaakte magneetjes. Bij Banier kan je magneetpapier kopen dat je zelf kan beprinten!
Ook leuk om op je ijskast te hangen bij de andere magneten?
groetjes,
Nele



Ellen

 Meld misbruik11-8-2009 12:44:38

Hey Margot,


Hier nog een bruidje voor 7/08/2010 :-)
Over de uitnodigingen maak ik mij nu nog niet druk, eerst foto, video en vervoer :-)
Zaal en stadhuis liggen al vast.

Veel succes

Groetjes Ellen



margot
7-8-2010
 Meld misbruik11-8-2009 17:21:21

hey Ellen,
Bij ons ligt de zaal ook al vast. De fotograaf hebben we ook al. Heb jij al ideeën voor je kleed?

groetjes



Ellen

 Meld misbruik11-8-2009 22:39:23

Hey Margot,

Ik heb al een goed idee van wat ik wil als kleedje maar daar ga ik pas ten vroegste in oktober naar gaan kijken. Ik ga sinds juni bij een dietiste (toen wist ik nog niet dat we volgend jaar zouden trouwen) en zou dus graag eerst nog enkele kilo's vermageren voor ik om mijn kleed ga.

Tegen eind augustus wil ik vervoer, fotograaf, videograaf, DJ en muziek voor tijdens de vering in orde hebben. Dan wil ik beginnen met de alternatieve viering in elkaar te steken.

Uitnodigingen zal pas voor november ofzo zijn. Ondertussen moeten we nog eens een afspraak zien te maken met een notaris :-)
Voor de ringen hebben we al een idee, maar we gaan eerst bij ons in de buurt eens kijken en anders gaan we naar Fede di Oro.

Je ziet de volgende weken/maanden weet ik wel wat te doen. Maar het is o zo leuk. En men ventje is tegen alle verwachtingen in super enthousiast :-)

Waar trouwen jullie? Heb jij al een idee voor je kleed?

Groetjes Ellen



margot
7-8-2010
 Meld misbruik12-8-2009 11:21:47

hey Ellen,

Een kleed nog lang niet hoor! Ben sinds deze week bezig met de weight watchers! Er moeten een aantal kilo's weg.

Wij trouwen in het termae palace hotel in oostende.
Ben heel blij dat ik die zaal gevonden heb want was al heel lang op zoek en vond niets wat me aanstond. En jullie?



Heidi
10-7-2010
 Meld misbruik12-8-2009 13:48:35

Hallo medebruidjes,

Ik trouw op 10 juli 2010, dus ook volop plannen. De meeste zaken liggen al vast: zaal, dj, kerk, stadhuis, ceremoniemeester, ... nog enkel de fotograaf. Wat de uitnodigingen betreft ben ik niet van plan veel uit te geven. Ik investeer dit extra geld liever in mijn avondfeest, zoals gezegd gooien de meesten dat toch weg. Ik heb vandaag eens gesurf op www.origineletrouwkaarten.nl en heb een proefpakket aangevraagd. Er zitten een 2 tal leuke kaarten (met foto) in en de prijs valt zeer goed mee. Mijn schoonzus ontving onlangs een uitnodiging: brief opgerold als perkament, met daarrond een grote ring (met steen) en dan in een zwart doosje verpakt en versierd met wit pluimpje. Ik dacht dat alles van bij AVA kwam.

Succes.



Ellen

 Meld misbruik12-8-2009 15:57:23

Hey Margot,

Wij trouwen in het kasteel van Saffelaere :-) De eerste zaal die we bezocht hebben (5 dagen nadat we beslist hebben dat we gingen trouwen) en direct ook een optie op genomen. Vorige week zijn we dan een tweede keer gaan kijken en hebben het voorschot betaald. Gelukkig dat we direct een optie hadden genomen want ondertussen waren er al 2 andere koppels geinteresseerd om op onze datum daar te trouwen....


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...