Terug naar overzicht
Hallo.Bedankjes worden meestal per koppel gegeven.Groetjes Keshia17/07/2010
Hey Wij gaven ze per koppel op de receptie en per persoon op het avondfeest. Op ons avondfeest stonden de bedankjes op tafel bij de personen zelf. Was ook mooi als extra voor de tafelversiering omdat we overal hetzelfde design in verwerkt hadden. Groetjes
Hoi Elke,ik denk dat als je bedankjes per koppel voorziet dat je dat toch even moet vermelden aan je gasten. Want wat als er koppels bij zijn die elk een bedankje nemen? Dan gaat je voorraad natuurlijk snel op zijn. Ik neem er voor iedereen één, denk ik. Groetjes.
ok dan geeft ik ze per persoon.maar doen jullie dat allemaal ook op de recetie? ik dacht dat alleen op het avondfeest te doen
Elke,je kan je bedankjes op de tafels zetten en er een kaartje aanhangen met de namen van het koppel voor wie het bestemd is, zodat ze meteen zien dat het een bedankje per koppel is en niet individueel. Je kan dan ruimere zakjes voorzien per koppel bv. en kleinere voor de vrijgezellen. Het feit om ze op voorhand op de tafels te zetten, bespaart je de moeite om telkens wanneer iemand weggaat, je gesprek of dans te moeten onderbreken om het bedankje af te geven en geeft idd een extraatje aan je tafelaankleding... Wij kiezen ook voor deze aanpak. Groetjes