Nu Online
Momenteel zijn er 655 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

11/7 was SUPER + tips

11-8-2009 8:09:08
Onze dag was fantastisch en we hebben er enorm van genoten! Aangezien ik zelf veel tips gekregen heb op dit forum wil ik er nu zelf ook wat geven!

Wij zijn getrouwd in de Zandkapel in Noorderwijk. Een héle mooie kapel waar toch 180 mensen in kunnen.
Als fotograaf hadden we An Wuyts (Veerle-Laakdal): hele mooie foto’s aan schappelijke prijs en de reportage was echt plezant (ondanks de regen af en toe).
We hadden een prachtige en betaalbare oldtimer Jaguar met chauffeur van E&L ceremonie in Rillaar.
Ons feest ging door in den Eyck in Kasterlee, een prachtige zaal! Wij hebben op voorhand 12 feestzalen bezocht en den Eyck sprong er echt tussenuit. De zaakvoerder is een hele fijne man die mij goed op mijn gemak kon stellen, er is een hele mooie receptieruimte (want we konden niet in de tuin door de regen), het eten was enorm lekker, we zijn dat op voorhand gaan proeven, en de huisdj is erg goed, de dansvloer stond constant vol!!
Onze dagindeling was als volgt: om 11u30 was de wettelijke trouw, dan fotoreportage, om 14u30 de kerk, om 17u30 het feest en om 20u30 kwamen de laatavondgenodigden erbij (voor korte receptie, dessertenbuffet en dansfeest). Dit was ideaal om alles rustig aan te kunnen doen. En een wettelijke trouw op een feestdag is wel mogelijk als de burgemeester dat wil doen (gewoon op voorhand vragen).

Het was echt een heerlijke dag!
Kelly (11/7/9)

Kelly
11-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 0 | Gelezen: 931

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...