Nu Online
Momenteel zijn er 543 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Retouches: Worden deze aangerekend of niet?

11-8-2009 9:13:18
Hallo iedereen,

Nudat ik morgen mijn eerste pas ga hebben en omdat ik hier soms lees van de prijzen van retouches, is mijn vraag:
Retouches, worden deze altijd aangerekend of hebben ze je dat duidelijk bij de aankoop van je jurk moeten vermelden?
Bij mijn aankoop is dit dus niet vermeld...
En aangezien ik een bustier heb met parlemoer palletjes erop (en enkel deze zal moeten versteld worden)en nogal een prullewerkje zal zijn stel ik me toch de vraag, gaan ze opeens kunnen zeggen "oke, en voor de retouches komt er nog eens zoveel euro's bij"...
Op een kleed van bijna 3000€ vind ik dat dan wel geen service...

Ben benieuwd...

Gr.
Tess

Tessa
10-10-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 347

Eva
10-10-2009
 Meld misbruik11-8-2009 9:24:11

Dag Tessa,

ik heb dat uitdrukkelijk gevraagd toen ik mijn kleed ging bestellen en bij mij waren retouches inbegrepen in de prijs. Ik zal dus gelukkig geen opleg moeten betalen.
Misschien kan je het beste eens bellen naar de winkel waar je je kleed gekocht hebt om meer duidelijkheid te krijgen, aangezien dit bij verschillende zaken anders is.

Groeten,
Eva

Nathalie
4-4-2009
 Meld misbruik11-8-2009 9:41:52

Dag Tess,
inderdaad, er zit wel wat in dat het geen service is als je kleed al zoveel kost; ik had die gedachte ook maar ik heb uiteindelijk wel nog extra betaald voor de retouche, het was wel echt vakwerk ook dus nam ik maar de bluts met de buil, bij wijze van spreken.
Er zal inderdaad wel wat tijd zijn ingekropen enzo

groetjes
Nathalie
al 129 dagen getrouwd

veronique
13-9-2008
 Meld misbruik11-8-2009 13:10:43

Bij mij hebben ze op voorhand vermeld dat er wat bij komt voor retouches (La Sposa in Roeselare), max 80 euro geloof ik. Ik mag het volgende week gaan halen, ben benieuwd! (ik heb ook een bustier met kant en pareltjes, dus best wel moeilijk lijkt me)

s
1-6-2007
 Meld misbruik11-8-2009 13:18:50

Navragen!
Bij mij waren ze gratis voor een soldenkleed. Dus hangt van je winkel af.

Synthia
29-8-2009
 Meld misbruik11-8-2009 13:34:54

Ik betaal 75euro. Is wel direct gemeld toen ik mn jurk kocht.

Synthia
29-08-09

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik11-8-2009 14:33:48

Ik heb in Het Bruidshuis in Merksem €80 retouches betaald en dit voor: een halter aan de top zetten, de top innemen, de rok inkorten, linten aan de rok maken zodat de sleep omhoog kan.

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik16-8-2009 4:37:27

Bij mij zat dit in de prijs inbegrepen. Voor een kleed van 3000 euro mogen ze wel een efforreke doen hoor. Dat is het dubbele van wat vele bruidjes aan hun kleed spenderen. Dat zou schandalig zijn als ze dan nog iets moesten vragen hoor.
Als ze er mee afkomen gewoon zeggen dat dit niet gezegd is. Ook je bestel bon eens nalezen of het hier niet in kleine letters op staat.

Groetjes, Carolina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...