Terug naar overzicht
Dag Tessa,ik heb dat uitdrukkelijk gevraagd toen ik mijn kleed ging bestellen en bij mij waren retouches inbegrepen in de prijs. Ik zal dus gelukkig geen opleg moeten betalen.Misschien kan je het beste eens bellen naar de winkel waar je je kleed gekocht hebt om meer duidelijkheid te krijgen, aangezien dit bij verschillende zaken anders is.Groeten,Eva
Dag Tess,inderdaad, er zit wel wat in dat het geen service is als je kleed al zoveel kost; ik had die gedachte ook maar ik heb uiteindelijk wel nog extra betaald voor de retouche, het was wel echt vakwerk ook dus nam ik maar de bluts met de buil, bij wijze van spreken.Er zal inderdaad wel wat tijd zijn ingekropen enzogroetjesNathalieal 129 dagen getrouwd
Bij mij hebben ze op voorhand vermeld dat er wat bij komt voor retouches (La Sposa in Roeselare), max 80 euro geloof ik. Ik mag het volgende week gaan halen, ben benieuwd! (ik heb ook een bustier met kant en pareltjes, dus best wel moeilijk lijkt me)
Navragen!Bij mij waren ze gratis voor een soldenkleed. Dus hangt van je winkel af.
Ik betaal 75euro. Is wel direct gemeld toen ik mn jurk kocht.Synthia 29-08-09
Ik heb in Het Bruidshuis in Merksem €80 retouches betaald en dit voor: een halter aan de top zetten, de top innemen, de rok inkorten, linten aan de rok maken zodat de sleep omhoog kan.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Bij mij zat dit in de prijs inbegrepen. Voor een kleed van 3000 euro mogen ze wel een efforreke doen hoor. Dat is het dubbele van wat vele bruidjes aan hun kleed spenderen. Dat zou schandalig zijn als ze dan nog iets moesten vragen hoor. Als ze er mee afkomen gewoon zeggen dat dit niet gezegd is. Ook je bestel bon eens nalezen of het hier niet in kleine letters op staat. Groetjes, Carolina