Nu Online
Momenteel zijn er 389 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoe muren bekleden ??

11-8-2009 11:30:29
Ik heb jullie raad of advies nodig meiden !
Reeds van bij het begin van onze trouwvoorbereiding, heb ik een beeld in mijn hoofd hoe ik de feestzaal er wil laten uitzien op ons trouwfeest. We huren een zaal, er komt catering, er is een bar met bediening, alles ok dus. Alleen, de muren zijn lelijk groen. Alles is bij ons in de kleuren wit/ivoor en beige-bruin-zandkleur. Ik heb reeds tafellinnen besteld bij een firma in die kleuren.
Ik had in mijn hoofd om de lelijke muren te bekleden met meters stof.
Afgelopen nacht ben ik me de vraag beginnen stellen hoe ik dit PRAKTISCH ga aanpakken???
en welke stof gebruik ik het best ?? gewoon katoen gaat zo stijfjes zijn he? zo iets zoals lichte gordijnstof die zich gemakkelijk laat hanteren en drapreren?
en hoe bevestig ik het best aan muren? met zo'n schietmachine? of hebben jullie nog andere ideeën ?

Zien jullie nog andere alternatieven om de groene muren een beetje weg te steken??

Al jullie ideeën en hersenspinsels zijn van harte welkom !!!

groetjes
05/09/2009

ariadne
5-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1182

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik11-8-2009 12:23:19

Allereerst zou je eens moeten navragen of je wel iets tegen de muur mag hangen. Meestal mag dit niet omwille van brandveiligheid...
Bij ons konden we via de muziekinstallatie wel aan stoffen geraken die wel brandveilig waren, maar om daar nu hele muren mee te bekleden...

ariadne
5-9-2009
 Meld misbruik11-8-2009 12:36:46

ja hoor, dat was geen probleem.

het hoeft ook niet perse de hele muren te zijn he.
ik heb inmiddels bij het surfen volgend voorbeeld tegen gekomen:
www.ziri.be , dan bij decoratie de foto nr 10 of 12.
Zoiets bedoel ik dus...

al iemand gehoord van deze firma ?

jo
19-9-2009
 Meld misbruik11-8-2009 13:08:36

Misschien eens proberen met wat lichteffecten er op (spots, uplighters,...)?
Wij zijn dat ook van plan, en volgens ons technisch brein kan je zowat elke sfeer creëren met wat lampkes: mooie muren in de spots zetten, lelijke verf een andere kleur geven,...you name it! Handig is wel dat je iemand kent die er ietwat verstand van heeft en gevoel voor esthetiek.

tami
26-6-2010
 Meld misbruik11-8-2009 13:48:05

Beste Ariadne,

ik heb beslist al van ziri.be gehoord : het is de eerste firma waar je echt goedkoop stoelhoezen kan vinden (huren). Ik denk dat het Turken zijn, maar so what ? Als ze serieus zijn is dat toch oké ? Ik heb van hen praktisch direct antwoord op mijn mail gekregen dus denk ik wel dat het serieuze lui zijn. Neem er eens contact mee op, proberen kost niks, hé ?
Ik vond hun aankledingen best mooi, weliswaar oosters getint maar wel gezellig (vooral de aankleding met bordeaux & wit vond ik mooi).

Groetjes

wendy
24-8-2010
 Meld misbruik11-11-2009 11:29:16

Hey ariadne!

Ik zit namelijk met hetzelfde probleem en overweeg dus ook Ziri. Heb jij daar ondertussen al ervaringen mee of heb jij ze al gecontacteerd en wat is jouw mening over ziri?

Grtjs wendy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...