Terug naar overzicht
Allereerst zou je eens moeten navragen of je wel iets tegen de muur mag hangen. Meestal mag dit niet omwille van brandveiligheid...Bij ons konden we via de muziekinstallatie wel aan stoffen geraken die wel brandveilig waren, maar om daar nu hele muren mee te bekleden...
ja hoor, dat was geen probleem.het hoeft ook niet perse de hele muren te zijn he.ik heb inmiddels bij het surfen volgend voorbeeld tegen gekomen:www.ziri.be , dan bij decoratie de foto nr 10 of 12.Zoiets bedoel ik dus...al iemand gehoord van deze firma ?
Misschien eens proberen met wat lichteffecten er op (spots, uplighters,...)?Wij zijn dat ook van plan, en volgens ons technisch brein kan je zowat elke sfeer creëren met wat lampkes: mooie muren in de spots zetten, lelijke verf een andere kleur geven,...you name it! Handig is wel dat je iemand kent die er ietwat verstand van heeft en gevoel voor esthetiek.
Beste Ariadne,ik heb beslist al van ziri.be gehoord : het is de eerste firma waar je echt goedkoop stoelhoezen kan vinden (huren). Ik denk dat het Turken zijn, maar so what ? Als ze serieus zijn is dat toch oké ? Ik heb van hen praktisch direct antwoord op mijn mail gekregen dus denk ik wel dat het serieuze lui zijn. Neem er eens contact mee op, proberen kost niks, hé ? Ik vond hun aankledingen best mooi, weliswaar oosters getint maar wel gezellig (vooral de aankleding met bordeaux & wit vond ik mooi).Groetjes
Hey ariadne!Ik zit namelijk met hetzelfde probleem en overweeg dus ook Ziri. Heb jij daar ondertussen al ervaringen mee of heb jij ze al gecontacteerd en wat is jouw mening over ziri?Grtjs wendy