Terug naar overzicht
als je jou email adres doorgeeft, mail ik met plezier ons boekje door, hebben veel werk en liefde in gestoken, en helpen er graag anderen mee om ideeen op te doen.groetjes
halloop de site : nathalie's huwelijkssitestaan er heleboel teksten enal,gedichten,muziekalles voor je miszo kan je zelf kiezen en staat uitleg over je boekjeveel plezier
@kelly:zou je naar mij ook jullie misboekje kunnen doorsturen? Wij zijn ook nog op zoek naar leuke ideetjes voor ons misboekje!Alvast bedanktkarentjeveedeebeeke@hotmail.com
Een goede site vol met misboekjes: www.insides.be (of com) Veel geluk ermee!
ik kan je het verloop wel s doormailen + onze misboekjes als je wil
Hoi evi,Kan je mij ook de misboekjes bezorgen als je er gekregen hebt!!Alvast bedankt.blockxnooyens@hotmail.comGwen14/05/2010
Hallo!Wij zijn niet voor de kerk getrouwd, wel met Rent A Priest in onze tuin.Als je me je e-mail geeft, stuur ik je onze ceremonie wel door.Groetjes,Veerle
mijn e-mailadres = evivanhaeren@gmail.comThanx!!!!
hey! al veel reactie gehad? Moest het kunnen dan mag je gerust je voorbeelden doormailen naar mij. Ik ben er momenteel ook mee bezig en kan wel wat ideetjes gebruiken. isabel_hellin@yahoo.com
Momenteel ben ik bezig met het schrijven van het misboekje. Ik kan echter nog wat inspiratie gebruiken. Dus degene die hun misboekje zouden willen doorsturen mogen dit altijd doen. Merci. Siegrid_27@msn.com