Terug naar overzicht
en wat als de burgemeester of zo te laat is dan?? heb ik onlangs nog gehoord hoor, huwelijk was gepland om 10u, en om 10.20 kwam er een vervanger van de vervanger rustig aanslenteren... op die manier komt natuurlijk je hele schema compleet in de war! Je kan misschien gewoon de tijd nemen om nog wat foto's te nemen?
Tilly,Je kan onze dagplanning terugvinden op http://users.poink.be/saskiaenjimmy/ Vele groetjes,saskia en jimmy1 april
hallo, ik ben getrouwd op 19 aug.de trouw van de wet was om 13u en voor de kerk om 14u.Ik vond dat juist van pas.Als ik van jouw zou zijn dat zou ik niet minder dan 45 min. ertussen gaan.Bij ons op de wet werd er een glaasje aangeboden en hebben we daar toch met de suite en de burgemeester 15 min. staan praten. Tegen dat je dan weer in de auto is er ook zeker 10 - 15 min. voorbij. Wij waren met 7 auto's het is de zien hoe groot de suite is he. Bij ons ligt het gemeentehuis ook naast de kerk maar toch hebben wij een blokje omgereden omdat de auto's dan mooi gingen kunnen staan aan de kerk.Om uit te stappen duurt het weer 15 min. Van ons was het de bedoeling dat we tegen 14u allemaal vooraan in de kerk stonden.Jullie gasten gaan normaal gezien wachten van binnengaan tot jullie binnen zijn omdat zijn buiten de erehaag gaan vormen. Echt tof hoor!!!! ik wens jullie veel succesgeniet van de voorbereidingen.reeds 43 dagen getrouwd
hoi,ik zou me vooral rustig voorbereiden en misschien zoals gezegd al paar mooie fotos maken xxx heidi06/05/06
Hallo,Ik zou die 45 min. zeker niet meer inkorten. Er kunnen inderdaad nog altijd dingen gebeuren die niet voorzien zijn en ook zegt iedereen mij dat je bij het maken van je dagindeling heel ruim de zaken moet nemen, beter 15 min. over dan 15 min. te kort.Mijn trouw voor de wet is op een andere dag dan het kerkelijk huwelijk , daarmee zit ik niet met dat probleem.Maar wij zijn ook bezig met onze dagindeling en ik weet dat het zeker niet simpel is om te voorzien hoelang alles zal duren.Ons kerkelijk huwelijk is om 14u. Dus wij nemen in de voormiddag de foto's, de kerk, dan nog wat foto's en daarna met de trouwkoets naar de zaal , waar om 17u30 ons eerste receptie beging en om 19u30 de gasten voor het avondfeest toekomen.Veel succes nog en geniet ervan. Je huwelijk voorbereiden doe je maar één keer, dus zeker niet in opjagen. Je hebt nog tijd genoeg !