Nu Online
Momenteel zijn er 403 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dagplanning

30-9-2005 18:41:35
Hoi iedereen,

Wij trouwen op 09/06/06 en mijn vriend en ik zouden al een klein beetje een dagplanning willen maken.
Nu staat het gemeentehuis voorlopig vast op 13 u 15 en de kerk op 14 u 00. Dit is allemaal goed en wel, maar het gemeenthuis en de kerk liggen quasi naast mekaar. Nu had ik graag een van de 2 een kwartiertje korter bij gezet. Kwestie van geen verloren tijd te hebben, want de wettelijke trouw duurt toch maar ongeveer tien minuten. Maar mijn vriend is niet echt 100% akkoord hij denkt dat hij zich dan te veel moet haasten.Wat doen we dan als we uit het gemeentehuis komen en we hebben nog meer dan een half uur over. Ik zou me heel ongemakkelijk voelen als ik daar voor de kerk moet gaan wachten terwijl ik iedereen zie toekomen. Hoe doen jullie dat, hoe vullen jullie die tijd op? Of kan er iemand mij een beetje Raad geven?

Volgend probleem. het binnengaan van de Kerk. Hoe gebeurt dit? In welke volgorde?Wachten jullie op de gasten? Ik heb er echt geen idee van. Kan iemand mij ook hier een beetje raad geven.

Ik zou het ook heel tof vinden als andere mensen mij hun dagplanning al zouden kunnen bezorgen, dan heb ik zo een idee.

Je kan me altijd mailen op: tilly.bonneux@telenet.be

Bedankt.

Groetjes

Tilly

Tilly
9-6-2006
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 512

Els
1-4-2006
 Meld misbruik30-9-2005 22:46:04

en wat als de burgemeester of zo te laat is dan?? heb ik onlangs nog gehoord hoor, huwelijk was gepland om 10u, en om 10.20 kwam er een vervanger van de vervanger rustig aanslenteren... op die manier komt natuurlijk je hele schema compleet in de war! Je kan misschien gewoon de tijd nemen om nog wat foto's te nemen?

saskia
1-4-2006
 Meld misbruik30-9-2005 22:52:45

Tilly,

Je kan onze dagplanning terugvinden op http://users.poink.be/saskiaenjimmy/

Vele groetjes,

saskia en jimmy
1 april

annelies
19-8-2005
 Meld misbruik1-10-2005 10:33:38

hallo, ik ben getrouwd op 19 aug.
de trouw van de wet was om 13u en voor de kerk om 14u.
Ik vond dat juist van pas.
Als ik van jouw zou zijn dat zou ik niet minder dan 45 min. ertussen gaan.
Bij ons op de wet werd er een glaasje aangeboden en hebben we daar toch met de suite en de burgemeester 15 min. staan praten. Tegen dat je dan weer in de auto is er ook zeker 10 - 15 min. voorbij. Wij waren met 7 auto's het is de zien hoe groot de suite is he.
Bij ons ligt het gemeentehuis ook naast de kerk maar toch hebben wij een blokje omgereden omdat de auto's dan mooi gingen kunnen staan aan de kerk.
Om uit te stappen duurt het weer 15 min. Van ons was het de bedoeling dat we tegen 14u allemaal vooraan in de kerk stonden.

Jullie gasten gaan normaal gezien wachten van binnengaan tot jullie binnen zijn omdat zijn buiten de erehaag gaan vormen. Echt tof hoor!!!!

ik wens jullie veel succes
geniet van de voorbereidingen.

reeds 43 dagen getrouwd

heidi
6-5-2006
 Meld misbruik1-10-2005 17:46:46

hoi,
ik zou me vooral rustig voorbereiden en misschien zoals gezegd al paar mooie fotos maken xxx
heidi
06/05/06

Mieke
8-7-2006
 Meld misbruik3-10-2005 13:49:18

Hallo,

Ik zou die 45 min. zeker niet meer inkorten. Er kunnen inderdaad nog altijd dingen gebeuren die niet voorzien zijn en ook zegt iedereen mij dat je bij het maken van je dagindeling heel ruim de zaken moet nemen, beter 15 min. over dan 15 min. te kort.
Mijn trouw voor de wet is op een andere dag dan het kerkelijk huwelijk , daarmee zit ik niet met dat probleem.
Maar wij zijn ook bezig met onze dagindeling en ik weet dat het zeker niet simpel is om te voorzien hoelang alles zal duren.
Ons kerkelijk huwelijk is om 14u. Dus wij nemen in de voormiddag de foto's, de kerk, dan nog wat foto's en daarna met de trouwkoets naar de zaal , waar om 17u30 ons eerste receptie beging en om 19u30 de gasten voor het avondfeest toekomen.

Veel succes nog en geniet ervan. Je huwelijk voorbereiden doe je maar één keer, dus zeker niet in opjagen. Je hebt nog tijd genoeg !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...