Terug naar overzicht
Hey natalie,ik denk dat deze wel bestaan. Je moet anders eens kijken op www.bruidsparadijs.be hier kan je eigenlijk vanalles krijgen voor het huwelijk, ik denk dat ze daar wel uitnodigingen hebben van me to yougroetjes
Het bruidsparadijs heeft er inderdaad (1). Persoonlijk vond ik die veel te duur. Wij ontwierpen zelf eentje en lieten het door de drukker afwerken. Origineel en een heel pak goedkoper!
Hoi Evy,Hebben jullie er eentje laten ontwerpen met een tekening van Me to you of gewoon iets totaal anders?
Wij hadden een koppeltje van Me to You aan de voorkant, samen met onze namen en de datum.Aan de binnenkant vond je dan de eigenlijke uitnodiging met uur en plaats en een gedichtje erbij.Ik heb er geen meer liggen, anders kon ik er eentje inscannen en doorsturen, helaas...Groetjes Evy376 dagen getrouwd
En wat met de copywright? Want ik krijg van heel veel drukkerijen de boodschap gekregen dat ik daarmee moet opletten en dat ik desnoods een gewone kaart in de winkel ervan moet halen en dat ze deze dan bedrukken...
Hallo!Als dat bestaat zou je het zeker moeten kunnen vinden in de FUN. Daar hebben ze nu heel veel van Me To You (toch in Korbeek-Lo), ook bruids-spullen.Groetjes,Veerle
Hallo,ik heb zonet zelf rondgekeken voor onze uitnodigingen en botste op de website van hallmark op hele leuke "me to you " huwelijksuitnodigingen.Hopelijk kan je hiermee verder!groetjes
heb je dan je me to you uitnodigingen gevonden?groetjes
Nee, we hebben iets totaal anders genomen ...