Nu Online
Momenteel zijn er 665 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksuitnodiging Me to you

11-8-2009 16:35:14
Hallo iedereen!

Wij zouden graag uitnodigingen hebben van Me to you. Ik heb ze nog nergens niet gezien. Weet iemand of deze bestaan en waar ik ze kan vinden? Zijn er ook verschillende soorten in?

Groetjes xxx

Natalie
12-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1731

Randy
19-9-2009
 Meld misbruik11-8-2009 19:26:19

Hey natalie,
ik denk dat deze wel bestaan.
Je moet anders eens kijken op www.bruidsparadijs.be hier kan je eigenlijk vanalles krijgen voor het huwelijk, ik denk dat ze daar wel uitnodigingen hebben van me to you
groetjes

evy
1-3-2009
 Meld misbruik11-8-2009 22:47:42

Het bruidsparadijs heeft er inderdaad (1). Persoonlijk vond ik die veel te duur.
Wij ontwierpen zelf eentje en lieten het door de drukker afwerken. Origineel en een heel pak goedkoper!

Natalie
12-6-2010
 Meld misbruik12-8-2009 15:09:11

Hoi Evy,

Hebben jullie er eentje laten ontwerpen met een tekening van Me to you of gewoon iets totaal anders?

evy
1-3-2009
 Meld misbruik12-8-2009 16:31:23

Wij hadden een koppeltje van Me to You aan de voorkant, samen met onze namen en de datum.
Aan de binnenkant vond je dan de eigenlijke uitnodiging met uur en plaats en een gedichtje erbij.
Ik heb er geen meer liggen, anders kon ik er eentje inscannen en doorsturen, helaas...

Groetjes Evy
376 dagen getrouwd

Natalie
12-6-2010
 Meld misbruik12-8-2009 16:42:36

En wat met de copywright? Want ik krijg van heel veel drukkerijen de boodschap gekregen dat ik daarmee moet opletten en dat ik desnoods een gewone kaart in de winkel ervan moet halen en dat ze deze dan bedrukken...

Veerle
6-6-2009
 Meld misbruik17-8-2009 15:26:51

Hallo!
Als dat bestaat zou je het zeker moeten kunnen vinden in de FUN. Daar hebben ze nu heel veel van Me To You (toch in Korbeek-Lo), ook bruids-spullen.
Groetjes,
Veerle

angelique
10-7-2010
 Meld misbruik31-12-2009 23:46:00

Hallo,

ik heb zonet zelf rondgekeken voor onze uitnodigingen en botste op de website van hallmark op hele leuke "me to you " huwelijksuitnodigingen.
Hopelijk kan je hiermee verder!

groetjes

angelique
10-7-2010
 Meld misbruik23-1-2010 16:27:32

heb je dan je me to you uitnodigingen gevonden?

groetjes

Natalie
12-6-2010
 Meld misbruik23-1-2010 21:28:06

Nee, we hebben iets totaal anders genomen ...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info