Nu Online
Momenteel zijn er 595 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kledij getuige

11-8-2009 18:10:49
Hey dames,

Mijn 19 jarige zus is mijn getuige en ze zoekt een betaalbaar kleed/outfit om op mijn huwelijk te dragen.

Heeft iemand tips waar ik dat kan vinden

groetjesµ

sophie

Sophie

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 463

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik11-8-2009 19:53:45

Hey hallo,

Mijn zus vond het ok om in een jeans te komen!!! Ik zou me niet druk maken, als dat zo is,maakt ze haar alleen maar belachelijk.
Je kan zowat overal terecht... hangt van het budget af.

tami
26-6-2010
 Meld misbruik11-8-2009 20:05:08

Hi Sophie,

welke regio beslaat dat (suitekleding)"jachtgebied" ?
Of is dat om het even ?

Groetjes

Krista

Meld misbruik11-8-2009 20:41:53

Hey Sophie,

Ik weet niet wanneer je juist trouwt, maar rond de feestdagen vind je in de meeste grote winkels zoals P&C, Zara, Inno, JBC, Wijnegem Shoppincenter,... heel wat mooie en betaalbare feestkledij. M'n schoonzus (20 jaar) had voor onze trouw in december bij Inno een zwart kleedje gekocht van In Wear. Schappelijk van prijs en heel mooi.

Groetjes en veel shoppingfun!

Krista

Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik11-8-2009 20:47:46

Hoi
Zoals Krista schrijft: Inno, Zara, Mexx, Esprit hebben allemaal betaalbare, kwaliteitvolle deftige kledij. Zelfs bij H&M kan je soms wel eens geluk hebben!
Een kleedje met mooie hakschoentjes of -sandaaltjes staat altijd feestelijk, zeker in combinatie met een opgestoken kapsel (als ze langer haar heeft).
Of een los jasje op een linnen broek of rok staat ook altijd mooi.
Potverdikke, 'k had styliste moeten worden geloof ik ;-))
xxx

Sophie

Meld misbruik11-8-2009 21:39:44

hey,

zo had ik het nog niet bekeken. Ik zal haar eens mee moeten nemen om shoppen. Bij mexx vindt ze regelmatig haar zin.

Thxxxx

@ katrien: je hebt echt talent om styliste te worden... is nog niet te laat hoor :-)

Groetjes

Heidi
10-7-2010
 Meld misbruik12-8-2009 13:31:58

Als je toch wil dat ze feestelijker gaat, kun je ofwel in 'soldenperiode' kijken of je kunt ook naar een outletshop gaan. De kleedjes zijn dan van collecties van de vorige jaren, maar bij mijn weten staat er geen jaartal op, he. Ik ga dit ook doen voor mij bruidsjurk. Je hebt een outletshop van Pierre Yves in Deinze en één van La Sposa in Beveren leie (bij waregem). Veel succes.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...