Terug naar overzicht
Hoi Veerle,amai, je klinkt inderdaad ONDERSTE BOVEN :-)Terwijl ik aant lezen was, begon ik spontaan te glimlachen van je geluk.Het werkt heel aanstekelijk!Ik wens je een super mooi leven toe met je ventje!Vicky15/05/2010
als ik dit zo lees begint het serieus te kriebelen
ook wij hebben onze super fantastische dag op 8/08 beleefd.en inderdaad het weer kon echt niet beter meevallen!!!!we hebben genoten van elke minuut, ook hier zindert alles nog serieus na, lopen beiden vaak met een glimlach op het gezicht dat je gewoon van elkaar ziet de we nagenieten van de dag.alles ook hier vlekkeloos verlopen, veel fun beleefd, maar amaai wat is trouwen toch wel een emo-rollercoaster zeg. zoveel emoties die door gans je lijf razen (echt geen woorden voor).echt fijn dat jullie ook de dag van jullie dromen beleefd hebben, hopen dat de rest van de 8/08 koppeltjes het even fijn gehad hebben als wij!groetjes vanuit Brugge
Ik heb nog gedacht aan julie 08/08 bruidjes toen ik de stralende zon zag. Al die zorgen voor niks gelukkig maar! Ik ben blij dat je een mooie dag gehad hebt, geniet van jullie leven samen!Sofie15/05/10
Proficiat. Ik ben blij voor jullie!
En dan kunnen jullie nu beginnen genieten van de wittebroodsweken :DVan harte gelukgewenst en een lang en mooi huweljksleven samen !Groetjes