Terug naar overzicht
hoi sarah,Wij trouwen een dag voor jullie en ik heb verleden week mijn misboekjes laten drukken (printen) in een kopiecentrum A5 formaat met gekleurde kaft en gewone zwart wit paginas 60 stuks voor 65 euro...ben heel tevreden van prijs en resultaat!!!270 euro vind ik heel veel, probeer ook eens bij een kopiecentrum??vele groetjes An 11/09/09
Heb jij dat dan binnengebracht op usb? Of zelf alles uitgeprint en laten kopieren? Heb je dan een echt boekje, met links en rechts tekst?Bedankt!
Ik ben gewoon binnengestapt met A4 bladen die ik thuis had afgeprint...Ik mocht eerst het kleur van de kaft kiezen en dan hebben ze mijn A4 bladen in zo'n groot kopieerapparaat gestoken en er kwam een A5 boek uit geniet en alles.Ik heb het al aan een paar mensen laten zien en ze vinden het heel goed en mooi gedaan
wij printen de onze zelf op A5 formaat dus enkel 1 kartouche & papier +- 45€ voor 80 boekjes
Wij betalen slechts 0,83€ per boekje, alles in!
Ik heb veel rondgevraagd en ben ook zo'n prijzen tegengekomen. Wij hadden voor 150 boekjes idd uiteindelijk 90 euro betaald. Rondvragen zou ik zo zeggen!Valerie39 dagen getrouwd
wij betalen 2.1 euro per stuk (prijs van ontwerp zit hier ook in), volledig in kleur (pagina's binnenin en kaft, geen gekleurd papier maar volledig gekleurd met het vertrekken van wit papier) + hardere kaft. Wij doen alles via een 't suikerriet in mechelen. Goedkoper vergeleken met andere drukkers/ontwerpers en super service!
Amai, dit zijn hoge prijzen...Wij hebben voor 150 misboekjes (harde kaft in ivoorkleur + witte binnenbladen, zwart gedrukte tekst) €65 betaald! Dit was bij Koset.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/