TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ariadne
5-9-2009
|
12-8-2009 8:45:54
Jarice is eigenlijk het merk, en in Welle is het enkel de groothandel. Ik heb een mailtje gestuurd, en toen hebben zij mij laten weten in welke bruidswinkels hun jurken verkocht worden. De prijs valt goed mee, althans toch voor diegene die ik gezien heb tussen 500-900euro. welke jurk vind je mooi ?
groetjes 05/09/2009
|
|
Natasja
17-4-2010
|
12-8-2009 10:27:10
Dag Wendy, Zoals Ariadne zegt zijn zij enkel fabrikant. Ik heb hun eveneens gecontacteerd en hebben me direct de gegevens doorgestuurd van een winkel in mijn omgeving waar zij deze verkopen. De prijzen vallen goed mee voor de kwaliteit. De collectie 2010 staat op hun website, kan al niet wachten om deze te passen; ben helemaal weg van de jurk 'Maya'. Nu hopen dat de winkel deze heeft aangekocht... groetjes, Natasja 17/04/2010
|
|
Wendy
29-5-2010
|
12-8-2009 20:03:07
Dag Ariadne,
Ik vind de jurk 'Grimaldi' heel mooi. Ik wil een jurk met een niet al te lange sleep. Ook de jurk 'Melanie' vind ik mooi, maar ik denk dat deze duurder is. Naar welke winkel ben jij geweest? Ik ken voorlopig maar 2 winkels die redelijk in de buurt liggen (ben van regio Ninove)en jurken van Jarice vekopen, nl. Bruidsboetiek Caro in Geraardsbergen en Couture Anny in Gent. Hopelijk liggen hun prijzen ook rond de 500 à 900 euro want meer kan ik aan mijn bruidsjurk toc niet geven.
Groetjes Wendy 29/05/2010
|
|
Wendy
29-5-2010
|
12-8-2009 20:03:08
Dag Ariadne,
Ik vind de jurk 'Grimaldi' heel mooi. Ik wil een jurk met een niet al te lange sleep. Ook de jurk 'Melanie' vind ik mooi, maar ik denk dat deze duurder is. Naar welke winkel ben jij geweest? Ik ken voorlopig maar 2 winkels die redelijk in de buurt liggen (ben van regio Ninove)en jurken van Jarice vekopen, nl. Bruidsboetiek Caro in Geraardsbergen en Couture Anny in Gent. Hopelijk liggen hun prijzen ook rond de 500 à 900 euro want meer kan ik aan mijn bruidsjurk toc niet geven.
Groetjes Wendy 29/05/2010
|
|
ariadne
5-9-2009
|
13-8-2009 8:56:10
Hey Wendy
ik heb even een kijkje genomen op de website en de nieuwe collectie bekeken. de jurk Melanie is inderdaad heel erg mooi, heb ook Grimaldi gezocht, maar vind deze niet? zelf heb ik (momenteel toch) een kleed uit de vorige collectie van Jarice, dus ik kan ze je niet meer tonen op de website (want mijn kleed is in april besteld, en de nieuwe collecties komen nu net uit) Ik ben bij Couture Anny geweest in Gent. Je moet niet schrikken als je de eerste keer bij haar gaat, bij het eerste contact vond ik ze nogal "bot". Maar eens ze los komt, is het een aangename om mee samen te werken. (alle, das mijn mening he) je moet rekenen op een levertijd van 16 weken.
ik schrijf in mijn vorige paragraaf dat ik 'momenteel toch' een kleed heb van Jarice, omdat ik ben beginnen twijfelen (mijn verhaal staat hier ergens in een aparte topic). afgelopen zaterdag heb ik mijn kleed gepast, het was volledig op mijn maat gemaakt, en de kwaliteit en afwerking vond ik zeer goed hoor ! Ik ben alleen het "wauw-gevoel" een beetje kwijt bij mijn kleed. Het is geen wit kleed, en nu vrees ik dat ik achteraf spijt ga hebben dat ik niet in het wit ben getrouwd... DUS ga ik vrijdag terug naar de winkel, en zien of er nog iets aan te doen valt.
Een nieuw kleed laten maken zal niet gaan, want ik trouw al over 3 weken...
De prijzen zijn volgens mij niet hoger dan 900euro, (toch niet voor de kleedjes die ik gezien heb he)...
Groetjes en veel succes
05/09/2009
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|