TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sara
25-9-2009
|
11-8-2009 21:47:06
Hoi Elien, Ik heb met beide zalen geen ervaring, maar weet vanuit mijn eigen ervaring dat goedkoop, duurkoop is. Het is begrijpelijk dat er een bepaald budget is, dat hebben wij ook, maar wij hebben gekozen voor een zaal, waar wij ons het prettigst bij voelden. De zaal is wel een wat duurdere zaal, dus hebben we moeten bezuinigen op andere dingen. Toch, als je goed zoekt, kun je makkelijk bezuinigen op dingen zoals: muziek, ringen, make-up, bruidskapsel en uitnodigingen. Ik hoop dat je er wat mee kan! Groetjes Sara
|
|
Lendsey
9-10-2010
|
11-8-2009 22:00:26
Hallo,
Wij trouwen op 09/10/2010 en legden zaterdag Het Vijverhof vast! Er is maar weinig keuze meer van datums daar, dus snel wezen is de boodschap. De zaal is misschien wel rechthoekig, maar iedereen is supertevreden van het eten, de huisdj's, de ontvangst, ... Ook de decoratie van de zaal en de huwelijkssuite is inbegrepen, wat wij mooi meegenomen vonden. Over Huis van Wonterghem hebben wij ook nagedacht, maar bleek dat de bediening soms wat tegenvalt en je meer een nummertje bent. Bij het Vijverhof heb ik totaal dat gevoel niet. Voor ons is het totaalpakket belangrijker dan de vorm van de zaal, waardoor wij voor Het Vijverhof kozen.
|
|
Lindsay
9-10-2010
|
12-8-2009 9:39:46
Hallo,
Eindelijk hoor ik eens iemand die ook op 9-10-2010 trouwt zoals wij. Leuk om te weten. Wij zijn ook naar het Vijverhof geweest en idd zeer vriendelijk enal. Toch hebben wij voor het Lindenhof te Deerlijk gekozen omdat wij van die regio afkomstig zijn.
Nog veel voorbereiding genot.
Groetjes Lindsay
|
|
Liesbet
22-8-2009
|
12-8-2009 9:54:38
Ik trouw volgende week zaterdag in het vijverhof. De mensen zijn supervriendelijk; wij mogen zelfs ook vooraf onze openingsdans repeteren in het vijverhof en de bediening is zeer goed in orde ! Fijne keuken, lekker eten,... Ik neem de zaal de Waterkant (max 150 personen) en voel me daar goed bij. mvg Liesbet
|
|
virginia
11-12-2010
|
12-8-2009 13:01:06
ik zou gaan voor de salons vanwonterghem, is wel wat duurder maar is de perfecte zaal voor huwelijken met veel klasse en heeft ook een goede reputatie tot héél ver. het vijverhof is meer een gewonere locatie.
|
|
lotje
30-5-2009
|
12-8-2009 13:52:38
Als het budget het toelaat, zonder enige twijfel Huis van Wontergem. Keuken is om de vingers van af te likken en zaal is prachtig. We zijn indertijd ook naar Vijverhof gaan kijken en hadden net zelfde reactie als jullie: de rechthoekige zaal is vs mij een groot nadeel voor de gasten.
|
|
Jessica D
3-7-2010
|
12-8-2009 18:13:02
Hallo
wij trouwen in het Vijverhof op 3 juli 2010. We zijn in september gaan kijken voor deze zaal en ze was al voor een groot deel volgeboekt voor de populaire maanden van 2010. Wij kozen ook de zaal de Waterkant omdat je een heel mooi zicht hebt, deze zaal is precies zo in een halve ronde en ik vond het er wel gezellig. Wij werden ook vriendelijk ontvangen door de baas zelf, dus vond dat wel aangenaam dat hij de tijd nam om veel info te geven!
|
|
funfoto
|
12-8-2009 19:15:22
|
|
Lendsey
9-10-2010
|
12-8-2009 21:35:56
@ Lindsay: dan nog heel toevallig dat je een bruidje vindt met dezelfde naam die op dezelfde datum trouwt. Ja over Lindenhof dachten we ook na, maar is voor ons iets te ver. Vijverhof is maar kwartiertje rijden... Heb je al veel voorbereid?
|
|
Lindsay
9-10-2010
|
14-8-2009 8:20:35
Hallo,
Idd allemaal heel toevallig ;-)
Toch al redelijk wat voorbereid, maar dat komt vooral omdat ik nog 1 jaar moet studeren en wil toch zoveel mogelijk in orde hebben zodat ik daar tijdens het schooljaar (5de jaar kinesitherapie) niet teveel mee moet bezigzijn.
Staat al vast: zaal, DJ, fotograaf, kerk, stadhuis, bruidskindjes, getuigen, trouwkledij vriend, mijn trouwkleed in de pas (wordt gemaakt door mijn mama).
Binnenkort gaan we bij Fede di oro gaan vragen als ze mijn idee voor trouwringen kunnen maken, zijn ook met trouwvervoer bezig.
Dat is het zowat denk ik, dus ja al redelijk veel hé.
en jullie?
Groetjes Lindsay
|
|
Melanie
15-9-2010
|
10-11-2009 18:07:39
dag elien,
heb je al gekozen ondertussen, wij gaan wellicht ook trouwen in Huis van Wonterghem, hebben optie genomen
|
|
Elien
27-8-2010
|
11-11-2009 9:13:28
Dag Melanie,
Ondertussen ligt de zaal al een tijdje vast. Wij trouwen in Huis Van Wontergem! Ik vond de zaal zo prachtig...
Groetjes, Elien
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|