TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sara
25-9-2009
|
11-8-2009 21:47:06
Hoi Elien, Ik heb met beide zalen geen ervaring, maar weet vanuit mijn eigen ervaring dat goedkoop, duurkoop is. Het is begrijpelijk dat er een bepaald budget is, dat hebben wij ook, maar wij hebben gekozen voor een zaal, waar wij ons het prettigst bij voelden. De zaal is wel een wat duurdere zaal, dus hebben we moeten bezuinigen op andere dingen. Toch, als je goed zoekt, kun je makkelijk bezuinigen op dingen zoals: muziek, ringen, make-up, bruidskapsel en uitnodigingen. Ik hoop dat je er wat mee kan! Groetjes Sara
|
|
Lendsey
9-10-2010
|
11-8-2009 22:00:26
Hallo,
Wij trouwen op 09/10/2010 en legden zaterdag Het Vijverhof vast! Er is maar weinig keuze meer van datums daar, dus snel wezen is de boodschap. De zaal is misschien wel rechthoekig, maar iedereen is supertevreden van het eten, de huisdj's, de ontvangst, ... Ook de decoratie van de zaal en de huwelijkssuite is inbegrepen, wat wij mooi meegenomen vonden. Over Huis van Wonterghem hebben wij ook nagedacht, maar bleek dat de bediening soms wat tegenvalt en je meer een nummertje bent. Bij het Vijverhof heb ik totaal dat gevoel niet. Voor ons is het totaalpakket belangrijker dan de vorm van de zaal, waardoor wij voor Het Vijverhof kozen.
|
|
Lindsay
9-10-2010
|
12-8-2009 9:39:46
Hallo,
Eindelijk hoor ik eens iemand die ook op 9-10-2010 trouwt zoals wij. Leuk om te weten. Wij zijn ook naar het Vijverhof geweest en idd zeer vriendelijk enal. Toch hebben wij voor het Lindenhof te Deerlijk gekozen omdat wij van die regio afkomstig zijn.
Nog veel voorbereiding genot.
Groetjes Lindsay
|
|
Liesbet
22-8-2009
|
12-8-2009 9:54:38