Nu Online
Momenteel zijn er 33 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Thema voor huwelijk

11-8-2009 21:18:51
hallo, wie heeft ervaring met of leuke ideeën voor een thema-bruiloft?

groetjes
Tine

tine
14-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1074

Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik12-8-2009 7:20:50

Tine,

Bij ons komt totaal onverwacht ook een thema "Vlinders"...
Even opgezocht wat de betekenis hiervan was en paste ook nog perfect...
"de vlinder is een symbool van verandering, vreugde en kleur"
Wat voor ons op onze trouwdag van toepassing is...

Er zijn vlinders verwerkt in onze uitnodigingen, als naamkaartje op de glazen dansen vlinders, versiering met wat vlinders ipv tortelduifjes,...

Veel plezier en succes...

Gr.
Tess

margot
7-8-2010
 Meld misbruik12-8-2009 11:29:32

ons thema zal "de zee " zijn. De zee is immers oneindig en een huwelijk ook...
Wij trouwen in oostende dus ja het leek me voor de hand liggen.

groetjes

heidi

Meld misbruik12-8-2009 11:36:08

wij hadden geen thema maar werkten met kleuren, ivoor, grijs en oudroze, de zaal was zo aangekleed, wijzelf en bruidskindjes hadden deze kleuren aan, uitnodigingen, manu's en misboekjes, alles vormde een mooi geheel.
16 Mei 2009

Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik12-8-2009 19:01:27

Bij ons wordt het , het thema liefde is ...

groetjes
Petroeska
16/04/2010

Leen
19-6-2010
 Meld misbruik12-8-2009 21:25:14

@ Margot

Aangezien mijn vriend mij aan zee ten huwelijk gevraagd heeft, zou het ook wel toepasselijk zijn om rond dit thema te werken. Kan je me enkele concrete tips geven? Je kan me mailen op vermeulen_leen@hotmail.com Alvast bedankt!

tami
26-6-2010
 Meld misbruik13-8-2009 23:55:57

Hé Tine,

sommige mensen kiezen hun thema in functie van iets dat op hun relatie betrekking had/heeft. Zo was hier een bruidje die alle tafels een stationsnaam tussen Leuven en de Vlaanders (denk ik) wilde geven omdat ze tijdens hun relatie constant pendelden tussen 2 steden.
Je kan "reizen" als thema kiezen en de tafels één van jullie droombestemmingen als naam geven. Je kan daar heel veel kanten mee op.

Maar ook film, seizoenen, kleuren, diersoorten, bloemen, toneel, magie, feeën en elfen, sprookjes, gastronomie, legenden, componisten of andere artiesten,... er is zoveel dat bruikbaar is.

Hopelijk vind je hier wat tussen :)
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...