Terug naar overzicht
Tine,Bij ons komt totaal onverwacht ook een thema "Vlinders"...Even opgezocht wat de betekenis hiervan was en paste ook nog perfect..."de vlinder is een symbool van verandering, vreugde en kleur"Wat voor ons op onze trouwdag van toepassing is...Er zijn vlinders verwerkt in onze uitnodigingen, als naamkaartje op de glazen dansen vlinders, versiering met wat vlinders ipv tortelduifjes,...Veel plezier en succes...Gr.Tess
ons thema zal "de zee " zijn. De zee is immers oneindig en een huwelijk ook...Wij trouwen in oostende dus ja het leek me voor de hand liggen.groetjes
wij hadden geen thema maar werkten met kleuren, ivoor, grijs en oudroze, de zaal was zo aangekleed, wijzelf en bruidskindjes hadden deze kleuren aan, uitnodigingen, manu's en misboekjes, alles vormde een mooi geheel.16 Mei 2009
Bij ons wordt het , het thema liefde is ...groetjesPetroeska16/04/2010
@ MargotAangezien mijn vriend mij aan zee ten huwelijk gevraagd heeft, zou het ook wel toepasselijk zijn om rond dit thema te werken. Kan je me enkele concrete tips geven? Je kan me mailen op vermeulen_leen@hotmail.com Alvast bedankt!
Hé Tine,sommige mensen kiezen hun thema in functie van iets dat op hun relatie betrekking had/heeft. Zo was hier een bruidje die alle tafels een stationsnaam tussen Leuven en de Vlaanders (denk ik) wilde geven omdat ze tijdens hun relatie constant pendelden tussen 2 steden. Je kan "reizen" als thema kiezen en de tafels één van jullie droombestemmingen als naam geven. Je kan daar heel veel kanten mee op. Maar ook film, seizoenen, kleuren, diersoorten, bloemen, toneel, magie, feeën en elfen, sprookjes, gastronomie, legenden, componisten of andere artiesten,... er is zoveel dat bruikbaar is. Hopelijk vind je hier wat tussen :)Groetjes