Terug naar overzicht
Hoi Kim.Wij hadden inderdaad hetzelfde probleem.Je zou even een kijkje op onze site kunnen nemen, daar staat onze hele dagindeling in:www25-09-09.bruiloftsite.nlIk hoop dat je er wat aan hebt!Groetjes
Beste Kim,reken voor de foto's maar gauw anderhalf uur tot 2 uur. Reken daar ook je verplaatsing (heen en terug fotolocatie) bij. Stel dat je een half uur verplaatsing hebt naar je fotolocatie. Dat zou dan betekenen :14:00 h : stadhuis (duurt niet langer dan 1/2 uur)14:30-16:00 h: even iets drinken (geloof me, dit vliegt voorbij !)16:00 h vertrekken op fotolocatie (ingeval ze 1/2 h verwijderd is). 16:30 - 18:00 : fotoshooting. Tenzij je in de herfst of winter trouwt want dan is het al bijna donker op dat uur...18:30 h : terugkomst in de feestzaalZo zou je het bijvoorbeeld kunnen doen.Groetjes
Hey Kim,Bij ons ziet het er als volgt uit:- om 12u30 ontvangst van familie (zo hebben we 's voormiddags rustig de tijd voor alles)- om 13u00 broodjesbuffet in tent op terras, rustig een babbelke doen- om 15u00 plechtigheid in gemeentehuis (is 10 min. rijden)daarna kleine receptie op gemeenteplein - grasveld - ijskarretje komt- van 16u30 tot 18u30 foto's (familie gaat al naar feestzaal rustig iets drinken)- 19u00 ontvangst avondgasten- 20u00 etenHopelijk heb je hier wat aan.Groetjes,Cindy28/08/2009
Dag Kim,Wij zijn om 14h getrouwd. In de voormiddag hebben we ons rustig klaargemaakt, mijn moeder is om 11h gekomen voor mijnkleed en vanaf dan was de fotografe ook aanwezig. Wij zijn dan rond 12h vertrokken voor het eerste deel van de fotoshoot (ongeveer 1,5h). Dan naar het gemeentehuis gereden, daarna is de familie bij ons thuis gekomen voor taart/champagne/...terwijl wij terug weg waren voor het tweede deel van de fotoshoot. Want neem maar van mij aan dat die uren voorbij vliegen.Het avondfeest begon om 19h, wij waren al in de zaal vanaf 18h15.Groetjes en succes
hallowij zijn om 11h30 in gemeentehuis getrouwd. dan terug naar huis voor sandwich + taart voor de familie. wij zijn in de namiddag foto's gaan nemen (+/- 14h30 - 17h) en de familie had dan activiteit (boottocht). Onze fotograaf had ons verteld dat je op 2u ongeveer 3 locaties kan doen. En inderdaad, die tijd gaat sneller voorbij dan je denkt. Om 17h ong waren wij aan feestzaal waar we ook nog foto's namen. Om 17h30 was de familie terug van de boottocht. Om 18u werden de gasten verwacht - en ze zijn altijd goed op tijd, geloof me!Ik wens je een superdag! Onze trouwdag was echt een hele mooie dag... Nathalie
Wij trouwen 2 oktober ook enkel voor de wet. Onze indeling is als volgt:10 uur verzamelen bij mijn ouders, glaasje champagne drinken10.45 vertrek naar gemeentehuis11.00 trouw11.45 vertrek naar restaurant12.00 lunch met dichte familie14.00 foto'svanaf 19.00 avondfeest
Wij trouwen bewust in de namiddag, dan moeten we de familie niet heel de dag "entertainen"om 13U30 komt iedereen naar ons thuis om een glaasje te drinkenom 14U30 stadhuisom 15U30 foto'som 18U30 avondfeest