Nu Online
Momenteel zijn er 267 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tip om huwelijksfeest af te sluiten

  12-8-2009 11:07:05
Hei iedereen,

Vorige vrijdag, op 07/08/09, zijn we getrouwd. Het was een prachtige dag, schitterend weer en alles is perfect verlopen. Voor de bruidjes die nog op trouwen staan, een goede raad die zeer vaak vermeld wordt, geniet er met volle teugen van want voor dat je 't weet is alles voorbij.

Ook voor mij is het nu voorbij en ik neem hierbij ook afscheid van dit forum. Als laatste wil ik nog een tip meegeven aan iedereen, nl.: doe net zoals ons, en sluit je huwelijsfeest af met nog een keer de openingsdans te doen.

Wij hebben dit gedaan en we hebben er op een nog andere, intensere manier van genoten. Het was zeer relaxed, weinig mensen die er toen nog waren of het feest, dus het was echt een moment voor ons tweetjes, als ik eraan terug denk, geniet ik er nog van :-)

Groetjes en aan alle 2b-bruidjes veel succes en een prachtige stralende dag toegewenst!!!

Vicky
nu 5 dagen getrouwd

Vicky
3-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 888


Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik12-8-2009 11:24:12

Wij hebben ons feest ook afgesloten met onze openingsdans. De mannen kwamen, naar goede gewoonte, rond ons staan en staken ons de hoogte in! Dus wij hebben onze openingsdans nog eens 'in de lucht' gedaan.
Daarna heeft de dj op vraag van ons ook nog Urbanus gespeeld met 'Ge moogt naar huis gaan'...

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/



heidi

 Meld misbruik12-8-2009 11:34:16

wij hebben dit ook gedaan, de mensen dat er nog waren namen elkaar in de arm en vormden een kring rond ons, zeer leuk, ik kijk uit naar onze video (deze hebben de hele nacht gefilmd)
16 Mei 2009



Geert
4-7-2009
 Meld misbruik12-8-2009 16:23:52

wij hebben dat ook gedaan, wij hadden wel een crazy-dance, starten met slow en daarna gek doen op versch. liedjes, en gaven de opdracht aan iedereen om mee te doen en is goed gelukt!

Valerie
39 dagen getrouwd



patricia
26-7-2008
 Meld misbruik12-8-2009 16:41:00

Alvast een dikke proficiat!!
Ik ben nu 382 dagen getrouwd maar ik kan geen afscheid nemen van het forum. Ik lees nog bijna een keer of 3 per week wat de bruidjes meemaken of vragen. Soms kn ik zelfs nog enkele tips geven!
Maar wat die afsluiter betreft: ik denk dat dit inderdaad héél tof moet zijn!
Groetjes,
Patsy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...