Terug naar overzicht
Wij hebben ons feest ook afgesloten met onze openingsdans. De mannen kwamen, naar goede gewoonte, rond ons staan en staken ons de hoogte in! Dus wij hebben onze openingsdans nog eens 'in de lucht' gedaan.Daarna heeft de dj op vraag van ons ook nog Urbanus gespeeld met 'Ge moogt naar huis gaan'...Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
wij hebben dit ook gedaan, de mensen dat er nog waren namen elkaar in de arm en vormden een kring rond ons, zeer leuk, ik kijk uit naar onze video (deze hebben de hele nacht gefilmd)16 Mei 2009
wij hebben dat ook gedaan, wij hadden wel een crazy-dance, starten met slow en daarna gek doen op versch. liedjes, en gaven de opdracht aan iedereen om mee te doen en is goed gelukt!Valerie39 dagen getrouwd
Alvast een dikke proficiat!!Ik ben nu 382 dagen getrouwd maar ik kan geen afscheid nemen van het forum. Ik lees nog bijna een keer of 3 per week wat de bruidjes meemaken of vragen. Soms kn ik zelfs nog enkele tips geven!Maar wat die afsluiter betreft: ik denk dat dit inderdaad héél tof moet zijn!Groetjes,Patsy