Terug naar overzicht
Een aanrader => www.aurodesign.be Zij hebben originele stukken. Zoals een prachtexemplaar waar de ring in 2 gesneden is en verbonen aan mekaar via een gouden cirkel ( terug te vinden in collectie)Veel plezier,Pat en Tom
Hallo,Ik trouw op 10/07/2010 en ben helemaal overtuigd van de collectie van Fede di oro.Diegene die ik mooi vond, komen op 800€ voor beide ringen.Veel succes.
Bij Sofie De Nys www.sofiedenys.be Je moet maar eens zien op haar site
Hoi A.Wij hebben de trouwringen gekocht van de lijn "dora". Dit zijn zeer betaalbare en mooie trouwringen, ze hebben voor elk wat wils. De site is: www.dora-trouwringen.nl Op de site staat ook welke juweliers de ringen allemaal leveren.Wij hebben 380 euro betaald, voor beide ringen, dus waren we nog geen 200 euro per ring kwijt! En we hebben ringen die helemaal geweldig vinden!Succes Groetjes Sara
wij hebben ringen van Wim Meeussen. Hele toffe en apparte ontwerpen. Mijn ring, met steentje, kostte 530euro, zijn, die breder is, 550euro.Ze zijn in wit goud.groetjes,Nele
hallo,de onze komen van bij Fabrigold in Kortrijk.wit goud en bij mij een briljant erin van 0,05.samen kwam het op 1100 euro.groetjes Daisy25/09/2009
Wij hebben wit gouden ringen van bij Meeussen in Antwerpen en hebben er iets meer dan 1000 euro voor betaald. Ik heb er een klein diamantje in. Budget bepaal je zelf. Je hebt eenvoudige geel gouden ringen vanaf 300 euro tot ??Ik vond ringen het belangrijkste. Daar wil ik 50 jaar mee rondlopen.
Wij hebben onze ringen bij kris baele gehaald. Hij heeft ook een website, de ringen zijn een beetje in de aard van Wim Meussen. Wij hebben ongeveer 1100 euro voor het paar betaald.Tine28/08/09
Dag A.onze ringen komen ook van bij Wim Meeussen. Ik was direct verkocht voor zijn ontwerpen en op de trouwbeurs hebben we dan ook direct 'onze' ringen gezien.Samen waren ze 1300 euro. De mijne met drie briljantjes (twee kleinere en één grotere).Net zoals S hieronder zegt, waren de ringen voor ons het belangrijkste. We willen hier lang meer rondlopen, terwijl je een kleed maar één keer aan doet. Vandaar dat ons budget voor de ringen net iets hoger lag dan voor de kledij.Veel succes met je zoektocht.Eva10/10/'09
Wij hebben onze ringen laten maken bij het juweelatelier in Lier. Ze hebben samen 1200 euro gekost, en we zijn er heeeel tevreden van :-)
hey toekomstige bruidjes, wij trouwen op 19februari en had al eens trouwringen in het bruidsparadijs gezien, maar zag net op fede di oro keimooie ringen, ga ik zeker aan mijne toekomstige laten zien ze...En in elke prijsklasse hebbe ze mooie ringe! wauw!!!Zijn er nog mensen die er van fede di oro hebben en content zijn?Heb altijd maar bang dat de kwaliteit het gaat laten afweten, maar da zal wel ni aangezien zij een grote naam hebben?In ieder geval eerst is wachten op de trouwbeurs, daar staan zij ook...groetjes shana.
Onze ringen (geel goud) komen van de Faktorij in Hasselt en kostten €860 voor het paar.
Hallo,Onze ringen komen van Fede Di Oro uit Roeselare. Was voor ons een eindje rijden gezien wij van Turnhout afkomstig zijn maar was zeker de moeite waard. Ze kosten 824 € en worden normaal thuis geleverd.In Januari zullen ze geleverd worden.Gwen14/05/2010
Ook wij zijn bij Fede Di Oro geweest...Wij wonen helemaal in het Noorden van Limburg dus het was een eindje maar voor de trouw is niets te ver...Hadden ons eigen ontwerp en ik wilde veel bling bling...De onze kosten +/- 1300€Toen we ze gingen ophalen stonden we versteld... zo mooi...Aanrader dus...Veel plezier en succes.Gr.Tess