TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
tami
26-6-2010
|
12-8-2009 12:43:56
Beste Ariadne,
als je echt denkt dat je spijt gaat krijgen van het niet kiezen van die witte jurk, koop hem dan. Hou er rekening mee dat ze in de winkel mss niet zo blij zullen zijn met je nieuwe beslissing maar ik zou me daar niks van aantrekken. Je moet wel héél zeker zijn dat het dan definitief je WAAUW!- jurk is natuurlijk en dat je in extremis niet nog een keer van gedachten verandert. Maar ik zou het beslist vragen en zeker passen. Liever een zuur gezicht van een verkoopster dan een ongelukkig gevoel de hele dag... Dat is wat ik erover denk en wat ik zou doen. Maar de uiteindelijke beslissing ligt bij jou uiteraard.
Groetjes
|
|
Ines
28-8-2009
|
12-8-2009 12:47:07
Ik zou terug gaan en dat andere kleed gewoon eens passen. Als hij je past zou je kunnen wisselen, maar als ze je maat niet hebben dan kun je onmogelijk nog op tijd aan dat kleed geraken...
|
|
ANNELIES
21-5-2010
|
12-8-2009 13:16:31
Ik zou terug gaan en het witte kleed passen, misschien verdwijnt de wauw-factor al snel als je het aan hebt! En als je het toch nog steeds mooier vindt dan je huidig kleedje zou ik er eens over praten met de verkoopster. Veel succes!
|
|
annelies
9-5-2009
|
12-8-2009 14:36:56
hallo,
Ja dat is echt een dilema. Misschien moet je het witte kleedje eens gaan passen en dan kan je zien of je er met staat of niet. Maar 3 weken is natuurlijk niet lang meer. Maar ik had ook in te begin zo geen waw gevoel over mijn kleed. Tot ik het op de dag aanhad en ik was er prachtig met. Echt waar, iedereen gaf er mij complimentjes over en ik straalde gewoon. Dus laat de moed niet te vlug zakken en ga je kleed nog eens passen. En trek eens een foto van jou met je kleed aan dan heb je er eens een ander beeld van en miscchien denk je er dan anders over. Maar die stress dat heeft iedereen toch wel (een beetje) denk ik.
Geniet alvast van de laatste voorbereidingen en maak er mooie dag van.
Groeten, Annelies.
|
|
Isabel
12-12-2009
|
12-8-2009 16:39:54
hallo
niet twijfelen meid!!!!ga terug en leg dat uit! pas dat mooi wit kleed en bekijk het jullie kunnen altijd wel iets bespreken in de winkel hé hoelanger je wacht......
SUCCES en doen!!!!!
Isabel 12-12-2009
|
|
ariadne
5-9-2009
|
12-8-2009 17:38:34
heb het deze middag met mijn ma en zus besproken. Mijn zus vond dat ik het zo moest laten, en mezelf niet moeilijk maken; Mijn ma zegt dat ik ervoor moet gaan, en het wit kleed gaan passen;ze zou het jammer vinden als ik op onze trouwdag niet tevreden ben met mijn kleed
enfin, ik heb beslist: vrijdag ga ik met mijn ma het wit kleed passen, en dan zie ik wel he... ik hou jullie op de hoogte !
groetjes 05/09/2009
|
|
Vera
22-8-2009
|
12-8-2009 20:25:50
Hey Ariadne, ik ken iemand die bij haar laatste pas in tranen is uitgebarsten omdat ze haar kleed helemaal niet mooi meer vond! Maar ze heeft het van zich afgezet en op de dag zelf was ze prachtig en ze was zelf ook heel tevreden! Ikzelf wilde ook een gekleurd kleed (rood), maar had op voorhand aan mijn vriend gevraagd of hij dat zag zitten. Hij zei van niet en daar heb ik dan maar rekening mee gehouden. Maar ik heb wel een rode jurk gepast en het was schitterend. Natuurlijk had ik hartpijn, maar soms moet je nu eenmaal kiezen hé. Laat je iets weten wat het uiteindelijk geworden is?
|
|
Liesbeth
17-5-2008
|
13-8-2009 13:50:42
hey ariadne
Wat een stress meisje!
Ik had 100% hetzelfde gevoel. Dat waauw gevoel bij de tweede pasbeurt was bij mij ook volledig verdwenen. Het is ook ergens logisch hé, je hebt het al eens gezien en je verbloemt het gedurende de eerste weken na de pas zo ongelooflijk dat hetgeen je ziet ineens niet meer klopt met het beeld in je hoofd. Laat je daardoor niet beïnvloeden. Er zijn zoveel kleedjes dat je altijd wel ergens eentje zal zien dat je mooi vindt en dat je doet twijfelen. En wat dat kleurtje betreft -> uw eerste gedacht is meestal het juiste. Maak je daar nu niet zo druk in. Het typische witte trouwdkleed staat heus niet zoveel vrouwen mooi. Ik wilde en zou een wit trouwkleed hebben, maar ik leek er ziekelijk mee. Het is niet velen gegeven, dus waarom je daar druk in maken? Beter een kleurtje dat je doet stralen! Je hebt gewoon zenuwen omdat de bruid hoort perfect te zijn, wel je zal het zijn! Je verloofde zal je stralend vinden en ontroerd zijn net zoals mijn man was op het huwelijk. Al mijn twijfels waren in 1 seconde weg enkel en alleen door zijn blik te zien! Geloof in jezelf en in je keuze! Geniet nog van je voorbereidingen! Veel succes!
|
|
ariadne
5-9-2009
|
15-8-2009 7:54:50
hallo allemaal,
ik had belood jullie op de hoogte te houden, bij deze...
Ik ben vrijdag naar de winkel van mijn kleed geweest, en HET IS GELUKT !! ik heb mijn droomkleed gepast, zat prima EN mogen ruilen voor mijn eerste kleed!!
ik ga het hele verhaal doen in een nieuwe topic he...
groetjes en bedankt!
een supergelukkige bruid to be 05/09/2009
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|