Nu Online
Momenteel zijn er 613 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 2 dagen STRESS !!!

12-8-2009 15:31:06
Hey bruidjes,

NOG 2 DAGEN !!!!
Hier volop aan het stressen ... De ceremonie liet het NET afweten ( vrienden die we gevraagd hadden .. ) wegens ziekte enzo! Gelukkig hebben we al snel iemand anders gevonden ...
Maar we hebben dus op onze misboekjes staan: met dank aan .. die vrienden natuurlijk. Nu net alles aangepast en sebiet naar drukkerij ... 100 nieuwe boekjes !!

M'n mama die net belde aan't huilen ...
en dat m'n papa er ook zo enorm van afziet .. Hij huilt ook constant!
Dit van de stress en omdat ze zeggen dat het nu een echt afscheid is enzo .. Terwijl jullie en wij dus ook weten dat een trouw dat niet zo is .. Natuurlijk begrijp ik hen wel ...

M'n papa heeft van de zenuwen gans z'n living, de gang, de keuken en de koer herschildert !! Zodat het allemaal in nieuw kleur gegoten is voor m'n trouwdag!
Nu dreigt het niet af te geraken tegen vrijdag en is hij nog meer aan't stressen ..

M'n schoonmoeder die hertrouwt is en die niet met m'n vriend naar voor wil gaan in de kerk ... Dit omdat ze dan haar nieuwe man alleen moet laten lopen in de suite ...

Enz enz ...

Mensen die afbellen PLOTS omdat ze andere verplichtingen hebben enzo ...

Intussen hebben we ook al nieuwe DJ moeten zoeken omdat onze DJ in't ziekenhuis opgenomen is ..

Hadden/hebben jullie ook zoveel problemen gehad ???
Ook plots zoveel stress in de laatste week ??

Help .. :(

Lindsey
14-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1137

Isabel
12-12-2009
 Meld misbruik12-8-2009 16:27:28

hoi Lindsey

spijtig dat je dit allemaal tegen komt...blijven ademen hé meisje ;-))
het ziet ernaar uit dat je telkens vlug een oplossing vind voor alles...je komt er wel
Het allerbeste voor je trouwdag!!
ik geloof zelfs dat je de weergoden aan je kant zal hebben
SUcces hé

Isabel
12-12-2009

Lindsey
14-8-2009
 Meld misbruik12-8-2009 17:28:01

Ja inderdaad ... Direct beginnen rondbellen en er zijn gelukkig heel veel mensen die het willen doen voor ons ... Echt super! De steun die we krijgen van iedereen :-)

Over de weergoden zitten we niet in ... Zelfs met regen kan onze dag niet stuk gaan :-) We leven van de liefde!

Ellen
14-8-2009
 Meld misbruik13-8-2009 7:44:44

Lindsey!

Ik wil je een prachtige en onvergetelijke dag wensen morgen ... Bij ons is het morgen ook onze grote dag! Ik besef het nog niet goed denk ik .... zenuwen beginnen te komen maar we willen vooral GENIETEN!! Hopelijk valt alles op zijn pootjes en kunnen jullie ook samen genieten!

Groetjes.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...