Nu Online
Momenteel zijn er 361 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwbelofte

12-8-2009 16:14:04
Hallo iedereen. Wij trouwen over enkele weken en we zitten nog een beetje in de knoop wat betreft de vormgeving van onze viering. Omdat we niet voor de kerk trouwen, willen we zelf een kleine ceremonie in elkaar steken met leuke teksten en liedjes waar God, Jezus en weet ik veel wie...niet aan te pas komen. Toch willen we voor elkaar een huwelijksgelofte schrijven, maar dit lijkt me moeilijk. Iemand ideeën of tips over hoe of wat we zouden kunnen schrijven? (Liefst niet te melig, het mag grappig zijn....) Thx!!!!

Robbert
12-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1407

Lien
23-5-2009
 Meld misbruik12-8-2009 16:30:32

Ik vind dat een van de gemakkelijkste dingen om te doen. Denk aan je verloofde en schrijf op wat je voor hem voelt, wat je leuk vind aan hem, hoe je jezelf ziet samen in de toekomst et voila... een trouwbelofte! :)

Gwendolyn
4-9-2009
 Meld misbruik13-8-2009 12:59:05

Goh wij trouwen ook binnen enkele weken en ik moet mijn geloften ook nog schrijven. vind het toch ook niet zo makkelijk.. maar ja, nog 3 weekjes de tijd! :-D

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik16-8-2009 3:55:27

Dit waren de onze:

Carolina,
Ik wil je man zijn, omdat jij die speciale persoon bent waarvan ik hou. Jij bent het ‘vuur’ in mijn leven. Met je warme blik, je lieve zorgen en je liefdevolle attenties ontvang je me steeds voor een warme thuiskomst. Met je sterk doorzettingsvermogen laat je ons verder komen, zodat we steeds meer bereiken. Je staat steeds klaar voor mij als ik het iets moeilijker heb. Carolina, jij bent diegene waar ik het meest van hou, op alle mogelijke manieren. Ik beloof je altijd het beste van mij te blijven geven en je trouw te blijven alle dagen van ons leven!

Bart,
Ik wil je vrouw zijn omdat jij die speciale persoon bent waarvan ik hou. Jij die het woord ‘liefde’ voor mij een bijzondere betekenis geeft. Je zachtaardigheid en kalmte zorgen ervoor dat ik altijd bij jou tot rust kan komen. Ik hou van het spontane in jou. Ook bewonder ik je relativeringsvermogen en luisterbereidheid: dingen die mij onoverkomelijk groots lijken, kan jij kneden tot kleine en makkelijk trotseerbare dingen. Omdat jouw liefde me zo gelukkig maakt, wil ik je vrouw worden. Ik beloof je altijd het beste van mij te blijven geven en je trouw te blijven alle dagen van ons leven!

Misschien kan dit al helpen.

Groetjes, Carolina

Veerle
6-6-2009
 Meld misbruik17-8-2009 14:31:55

Hallo!
Als je mij je e-mail geeft, stuur ik je de tekst van onze ceremonie even door.
Groetjes,
Veerle

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...