Terug naar overzicht
hoi mooi zeg!!! dat is het kleed dat in de boekjes altijd samen staat met mijn kleedje.vind je haar zo leuk !!zo zal het van mij er ook uitzien qua kleuren alleen de langere versie dan :) stralen deed je echt wel he :)
Mooi!Welke kerk/kapel is dat? De kleine kapel in Leefdaal?
Dat is in Brugge denk ik
Heb ook nog vree getwijfeld om dat kleed te kiezen. Hoe waren de reacties, want tis geen traditioneel kleed hé?Je was echt mooi :)Groetjes
super mooi!!! Jullie straalden echt!Ik zag ook dat jullie een zwarte oldtimer als ceremoniewagen hadden. Waar heb je die gehuurd en kun je ongeveer de kostprijs zeggen.Groetjes en geniet met volle teugen van jullie huwelijk ;-)
de reacties op mijn kleed waren zeer goed, nu iedereen verwachte we van mij dat het niet echt traditioneel ging zijn.de kerk was inderdaad in Brugge, de st-niklaaskerk in koolkerkeen de auto (hadden 3 oldtimers) die hadden we als cadeau gekregen van een nicht van m'n ventje. dus kan ik geen kostprijs van zeggen.groetjes
Hallo Deanie, wij zijn particulier en hebben zo'n oldtimer citroen traction staan. wij zijn van zuidwestvlaanderenliesbetcool@hotmail.com
Schoon. Inderdaad niet alledaags maar ik denk dat dit zeer goed bij jullie past. (op't zicht dan toch)Echt schoon. Ook met je kapsel in dezelfde tinten. groetjes, Carolina