Terug naar overzicht
Hallo.Wat leuk dat je je kleedje gevonden hebt! En wat is het geworden? Ben er altijd zo nieuwsgierig naar. Ik moet nog een klein beetje geduld hebben en dan kan ik ook gaan kijken!Groetjes Keshia17/07/2010
effe proberen uit te leggen se:het is gecentreerd tot onder de heupen en gaat dan wijder uit. De bovenste laag stof is wat gekreukt en bezet met strass steentjes, ongeveer halverwege mijn been komt er een laag tule onderuit waar hier en daar dezelfde strassjes op staan. De sleep is aan de ene kant ook met de gekreukte stof, andere kant gewoon de stof van de onderrok en de tule...klinkt raar ik weet het maar weet niet hoe het anders uit te leggen :-)
Aan de uitleg te horen lijkt het mij een prachtig kleed. Je zal er zeker en vast stralen in stralen!Groetjes Keshia17/07/2010
Staat het niet op de website van het merk?Zegt toch iets meer dan zo'n beschrijving ;-)
Het is de Dana van Divina Sposa maar op de site vind ik de jurk echt niet mooi eigenlijk dus daar kan je moeilijk op verder gaan. ik geloofde int begin zelfs de dame van de winkel niet dat het dezelfde jurk was ;-)
Hello,ben even gaan piepen op hun website en vind het kleedje zeer prachtig! Je zal er zeker en vast in stralen!! Nog veel plezier,Natasja 17/04/2010
heel mooi en speciaal...