TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Natasja
17-4-2010
|
12-8-2009 19:21:47
Hey, Das leuk om te horen, wel ja lezen... Ik heb er een afspraak voor de nieuwe collectie begin oktober. Ben eens benieuwd wat dat gaat geven, ben nogal een moeilijke in't kiezen. Toen ik er een afspraak ging maken waren ze ook heel vriedelijk en professioneel. Welk kleedje is het geworden? Ik wens je nog een leuke voorbereidingsperiode toe! groetjes, Natasja 17/04/2010
|
|
evi
10-4-2010
|
12-8-2009 20:38:45
Hey Natasja, mijn jurk is er een van Nicole geworden. Bij mij is het vrij snel gegaan, ik had mijn jurk op internet al gezien ik was op slag verliefd! Voor jou ook nog veel succes. Ik zie dat je ook in april trouwt, wij op 10-04-2010. Hoe ver zit jij al met je voorbereidingen? groetjes
|
|
kitty
17-4-2010
|
12-8-2009 21:44:09
hoi allemaal aprilbruidjes zie ik :) trouw zelf ook op 17-04-2010
groetjes
|
|
Natasja
17-4-2010
|
13-8-2009 9:23:18
Hello, Van Nicole zijn het inderdaad mooie jurken! Ik ben vooral weg van Anita Jacobson. Voor het ogenblik zijn we niet zo aan het voorbereiden. Het stadhuis en kerk zijn reeds ok, de zaal en catering, maar voor de rest wachten we nog een beetje... we vertrekken midden sept op 'voor'huwelijksreis (die stond al vast voordat mijn ventje me vroeg) en daarna beginnen we er serieus aan. Waarschijnlijk is fotgraaf en DJ het belangrijkste.. en de jurk!! midden oktober moet ik zeker gekozen hebben. t'is leuk om te lezen dat er nog anderen zijn die rond dezelfde periode trouwen hihi.. hoever sta jij al? groetjes
|
|
evi
10-4-2010
|
13-8-2009 22:36:42
wij hebben eigenlijk nog niet zoveel gedaan. mijn kleed is besteld, mijn schatteke zijn schoenen zijn gekocht, voor de rest, de zaal is al in orde, de dj is ook reeds voorzien. de auto die ons naar het stadhuis voert is ook geregeld. owjah, en de ringen zijn ook bijna klaar. stadhuis kan maar 6 maand op voorhand gereserveerd worden, das wel spijtig. zo'n voorhuwelijksreis zou ik ook wel zien zitten, haha. maar we hebben ook nog een huis gekocht en daar kunnen we begin oktober in, dus een reis zal er dit jaar niet inzitten... op naar de huwelijksreis ;-) groetjes
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|