Terug naar overzicht
Ik denk niet dat je daarvoor een vergunning moet hebben hoor!Heb je toevallig prijzen van de coffee bar on wheels?alvast bedankt!groetjes
Hallo, Wij trouwen op 28/08/09 en geven ook een drankje na de kerkdienst. Je moet daar zeker GEEN vergunning voor hebben. Je vraagt daar geen geld voor. Dat is iets dat jullie aanbieden. Dus kunnen ze daar geen vergunning voor vragen. :-) Nog veel succes !!groeten vanessa
Dit lijkt mij ook wel een leuk idee!Heb je inderdaad de prijs daarvan?groetjes!
Wij betalen €300 als basis + €3 kurkrecht + km vergoeding.We zorgen zelf voor de gekoelde Cava (we hebben een handelaar in de vriendenkring)voor de rest is alles inbegrepen ook de koffie, thee en chocolademelk.Dit lijkt me een zeer redelijke prijs/kwaliteit verhouding.We doen dit eigenlijk een beetje als beloning voor de gasten die ver wonen en toch naar de kerk komen.iedereen zegt ons idd dat we niet moeten inzitten met een vergunning e.d. maar in de (standaard) kleine lettertjes staat dat wij voor de toegangkelijkheid + eventuele vergunningen moeten zorgen. Ik zal dus contact opnemen met de gemeente...dank voor jullie reactie,Lirbrn
Heb je ook aan de dames gedacht die dan een plasje moeten doen? Of aan je vrouwtje? Als je met een volle blaas foto's moet gaan trekken is niet zo leuk hé. Mannen hebben het toch altijd gemakkelijk hé. Allé, ik ben ook gewoon in't café voor de kerk binnen gelopen om een plasje te gaan doen hoor. groetjes, Carolina