Nu Online
Momenteel zijn er 541 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

geen stijf feest!

12-8-2009 21:46:15
Hallo allemaal!
Eindelijk gaan wij ook in 2010 de stap zetten!
We zouden graag een leuk feest geven, maar niet te traditioneel! Opgelet, ik ga graag naar een feest waar een lekker gegeten wordt, maar toch zou ik zelf liever het eten wat korter houden en het dansen wat langer:)
Ik heb dus geen zin om tot half twaalf te eten en dan pas te gaan dansen.
Toch wil ik wel dat de mensen lekker kunnen eten, op een wat lossere manier. Ik dacht al aan een barbeque ofzo. Hebben jullie tips?
Over tips gesproken...hebben jullie ook leuke locaties in de omgeving Tienen-Leuven
groetjes!

karen
30-11-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 701

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik13-8-2009 8:14:18

Hey, ik ben niet van jouw regio dus met een locatie kan ik je niet helpen.
Wij wilden absoluut ook geen stijf feest.
Wij doen ook bbq en daarna een dessertenbuffet. We nemen geen bruidstaart want dat lusten we allebei niet zo graag en we hebben geen zin om die met ons 2 aan te snijden(ik kan er niets aan doen maar dat vind ik altijd zo een dwaas moment op een trouwfeest), maar das natuurlijk mijn mening.
Voor de prijs moet je wel geen bbq doen want dat komt op hetzelfde neer als een menu hebben we gemerkt.
We nemen ook bewust geen ceremoniemeester want ik hou er niet zo van dat alles volgens "schema" moet lopen. Ik wil dat alles ongedwongen en spontaan verloopt, nie te veel stress!
Wij willen ook niet te laat gedaan hebben met eten want we gaan voor de dj begint te spelen nog een coverbandje laten komen, ik hoop dat op die manier de sfeer er direct in zit.
groetjes

s
1-6-2007
 Meld misbruik13-8-2009 12:47:52

Ik denk dat zoiets ook vooral van je gasten afhangt en niet alleen van de omkadering.
Nodig je veel mensen uit die sowieso graag uit de bol gaan? Mensen van een jeugdbeweging? Nonkels die graag de show stelen?
Zo'n mensen heb je nodig en niet alleen een goed concept.

Katleen
1-8-2009
 Meld misbruik14-8-2009 10:32:53

Hey Karen,

Voor ons ook geen stijf avondfeest! Wij zijn twee weken geleden getrouwd, en het was een heel ontspannen en gezellige dag.

Voor de wet getrouwd (niet voor de kerk), in de vooravond met ouders, grootouders en getuigen gaan eten (in ons lievelingsrestaurant op het terras, heerlijk). En daarna hebben we een fuif gegeven, met hapjes die door een traiteur geleverd werden. Sommige mensen reageerden een beetje raar (hoe? geen traditioneel avondfeest), maar ik zou het zo opnieuw doen!
Als het je kan helpen, onze fuif was in het Musicafe in Leuven)

Groetjes,
Katleen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...