Terug naar overzicht
al voor enkele trouws daar geweest en t was iedere keer prima in orde!!!helaas was het voor ons niet meer vrij anders zouden we zeker ook daar ons feest hebben gegeven!!!
Wij zijn daar ook al een paar keer geweest voor trouwfeesten en communiefeesten. Ik moet zeggen het was af, een vlotte bediening, heel vriendelijk en het eten is er heel lekker .Succes vanavond ;)Petroeska16/04/2010
hallo Astridik ben van Roeselare en ken het park rodenbach dus heel goed, heb er zelfs de feestjes van mijn eerste communie gedaan ;-)) vrienden van ons zijn in september daar getrouwd en ze spraken niet al te veel goeds eigenlijk. je zal natuurlijk positieve en negatieve berichten krijgen hé... het feest moet betaald worden nà de fameuze dag en zij belden 2 wkn op voorhand dat ze direct heel de som nodig hadden om ook alles te kunnen aankopen of bestellen..dit komt toch niet goed over? ze moesten het doen of er was geen feest... het eten zelf was heel goed maar ze werden letterlijk buiten gekeken die avond. vind ik heel jammer...ikzelf trouw in december in de brouwerij van Rodenbach, dat is een straat verder! mijn mening? 1000x schooner en proffesioneler. ik weet niet wat je budget is voor de zaal maar ik zou ook eens naar daar gaan, al is het maar om eens te vergelijken!succesIsabel12/12/09