Terug naar overzicht
Garnier heeft een klein tubetje (beetje op het idee van een lipglos): SOS Stick Pure. Wij hebben de extra-strong, en ik moet zeggen dat het wel effect heeft: beetje van die zalf op de puist doen en dat zorgt ervoor dat de puist uitdroogt. Regelmatig opnieuw opdoen. Ik heb het gekocht in het kruidvat.Els
Koop bactroban bij de apotheker. Je kan het wel niet in alle apotheken kopen zonder doktersvoorschrift...maar het is echt ideaal, het is een ontstekingswerende crème en uiteindelijk is een puist een kleine ontsteking.Succes!
hallo, ik heb soms ook last van hier en daar een puistje, dus heb mijn voorzorg al genomen. Ik ben bij de apotheek een product gaan halen,stimycine. En zag al snel het verschil. Er zou een minimum van antibiotica inzitten en daardoor snel werken.groetjes
Pickeltupfer van Sans Soucis !! Te krijgen in schoonheidssalons die met deze producten werken !! een superproductjeveel plezier !!
Vooral niet teveel aan pulken, want dan wordt het natuurlijk nog erger.
hoi Isabelleje moet er aux de cologne aandoen en ook s'avonds! dat droogt het puistje uitsuccesIsabel12/12/2009
tandpaste schijnt het ook uit te drogen! Mijn dochtertje had tijdje geleden ook een joekel van een puist op haar gezichtje staan en daar zijn we bij de apotheek een zwarte uitdrogende zalf voor gaan halen
Hoi Isabelle,Ik heb zelf ook (nog) regelmatig last van een ongewenst puistje hier en daar en het enige dat helpt maar dan ook echt effectief helpt bij mij is 'BENZAC 5'.Dat is een zalfje dat echt héél fel uitdroogt. Als ik een puistje voel opkomen smeer ik al en meestal droogt dit dan gewoon weg voor het een pukkel kan worden.Wel opletten: de zalf maakt witte plekken op kledij / kussenslopen zoals javel...Veel succes ermeeVicky15/05/2010