Terug naar overzicht
Dag Sarah & Bart,wij zijn ook naar deze zaal gaan kijken en waren hierin teleurgesteld. Op papier en op de site ziet alles er veel netter uit dan in werkelijkheid. Voor ons aantal genodigden (140) was deze te klein en als 'oplossing' werd gesuggereerd om de oudere mensen in de buffetruimte bij te zetten.Veel succes nog met de zoektocht.Mvg,Danielle
oei, dat is minder... we moeten nog gaan kijken, maar op de site ziet alles er inderdaad mooi uit. Voor welke zaal zijn jullie dan uiteindelijke gegaan? groetjes Sarah
Hallo Sarah,onze feest zal doorgaan in het Daemshof (Noorderwijk)groetjes,Daniëlle
Hoi,wij zijn ook gaan kijken naar de zaal,maar we waren er snel buiten.Ik vond de zaal ook maar niks.En de kleine zaal is heel klein en erg oud(mijn moeder is er nog getrouwd vroeger).Indien je toffe zalen wil:hof van nazareth(Lier),Rubens(in Berlaar),kasteeltje in Lier.Of onze zaal,de Lage Polder in Duffel.
Als je dan toch in Lier bent, maak terwijl eens een afspraak voor de feestzaal van restaurant Zuid-west. Heel mooi (ik kan je een foto doorsturen!) lekker eten en prima personeel. Alles is mogelijk qwa samenstelling van het eten. En een hélé toffe madam om alles te regelen.Wij zij er ondertussen vaste klant geworden!!Groetjes,patricia
Ik ben er met mijn bruidsmeisje en mijn schoonmoeder gaan kijken en mijn bruidsmeisje van 25 kwam buiten van het lachen niet meer bij. Mijn schoonmoeder heeft gesmeekt om het daar niet te geven. :) Mij deed het wat denken aan een spookhotel. Was wel een enorm vriendelijke man die ons rondleidde. Het zal goesting zijn. Ik vond het nog meevallen, maar niet echt mijn ding.Wij doen het ook in het Daemshof en zijn nog naar volgende zalen gaan zien:-Hof van Beatrijs in Lier-Hof van Nazareth in Lier-Den Eyck in Kasterlee-Huis van Dijck in Mechelen-Koloniënpaleis-s Graevenhof in SchildeGroetjes
Hof van Nazareth in Lier is heel mooi, correct..
Hoi, wij hebben uiteindelijk voor de hezehoef gekozen in Olen. Het feest was echt af, men was heel flexibel en joviaal, een echte topper.