Terug naar overzicht
Dag Cindy,Bij ons regelt hij het vervoer. Hij zorgt voor de ringen, de misboekjes, je trouwboekje. Zorgt dat alles vlotjes verloopt. Onze ceremoniemeester heeft de dagplanning voor ons op papier gezet.Hij wil ook voor duiven, bloemen en rode loopers zorgen.Groetjes Davine31 maart 2006
Een ceremoniemeester regelt ook de opvolging in het stadhuis en de kerk, zodanig dat alles vlekkeloos verloopt! Wij zijn nu bijna 4 maand getrouwd en ik ben dolblij dat we voor een ceremoniemeester gekozen hebben, het was trouwens een heel toffe bij ons!x
Bij ons had de ceremoniemeester zelf een vragenlijst bij die we overliepen. Wel hadnig want aan sommige dingen had ik nog niet gedacht.So don't worry, de ceremoniemeester denkt aan alles!Isabelle 20/05/2006
Ik zie dat jullie allemaal al een gesprek hebben gepland met julllie ceremoniemeester maanden voor jullie trouw? Wij kunnen pas een gesprek hebben met onze ceremoniemeester een maand voor we trouwen omdat de firma nu nog niet weet wie dat zal zijn en ik voel me daar heel ongemakkelijk bij. Mijn vriend zegt dat dat normaal is maar blijkbaar niet?
Hey bruidjes,ik hoor van jullie goeie reacties op jullie ceremoniemeester. Wij zijn nog niet rond met onze keuze van ceremoniemeester. Kunnen jullie wat adressen doorspelen zodat we onze keuze makkelijker kunnen maken. Het liefst heb ik een vrij persoonlijke aanpak en geen al te stijf gedoe. Alvast bedankt,Hilde09/09/2006
Ja, héél graag wat goede namen/adressen van ceremoniemeesters regio Vlaams-Brabant (Merchtem).Alvast bedankt!Sofie
Hallo iedereenVoor mijn broer zijn huwelijk hebben mijn ouders beroep gedaan op Ceremonies Prestige (www.ceremoniesprestige.com ) uit Wemmel. Zijn grote dag is héél goed verlopen zonder opdringerigheid en was zéér professioneel gorganiseerd. Wij trouwen volgend jaar en zijn ook zinnens bij hen te reserveren. GroetjesIsabelle