Terug naar overzicht
Mijn kleedje kwam van LR in Brugge, de concept store, daar hebben ze alles?Wanneer trouw je?Ik heb besteld eind okt '08 en in maart '09 afgehaald om te trouwen 18/04.Dus je kan gerust van de nieuwe collectie kopen die in sept/okt zal uitkomen.Laat je niks wijsmaken! De levertermijn van LR is ongeveer 12 weken.GrtsMarieke
Hoi,Ik heb ook een kleedje van Linea en dat komt uit Cermo in Turnhout, daar hebben ze de volledige Linea collectie!Groetjes
mijn kleedje komt van Linx in Leuven.Gisteren heb ik een mailtje gehad dat het binnen is. Ik ga eind deze maand passen. Ben benieuwd :-)Ik ben heel tevreden van de winkel en de mensen daar.Mijn zus heeft daar ondertussen ook al een suitekleedje besteld.
mijn kleed komt ook van linx in Leuven. tevreden over verkoopster Anke, echt een super toffe! Service was niet altijd ok. Omdat ik een maatje meer heb moet ik een surplus hiervoor betalen. Bij het tekenen van het contract stond er een bedrag vast en heel wat weken later belde ze mij op om te zeggen dat ze de prijs gingen verhogen!?! (dit kan absoluut toch niet met een gehandtekend contract). Vlak voordat mijn kleed binnen was belde ze mij op om te zeggen dat ze mijn kleed besteld hadden in de verkeerde kleur en dat ik dat kleed maar moest nemen, na veel miserie hebben ze het kleed dat toch op hun kosten opnieuw laten maken. Kleed is nu ok maar wat er gaat gebeuren met het extra bedrag van de surplus weet ik niet (betalen doe ik zeker niet). ik heb dus al wel wat miserie gehad met deze winkel maar uiteindelijk hebben ze daar erg mooie kleedjes en uiteindelijk is dat wat telt. Maar heb er wel al vele traantjes voor gelaten...
Hoi,Mijn kleedje van linea komt van bij maxim's couture in aarschot. Toffe verkoopsters, zeggen eerlijk hun gedacht en veel keuze. Vinden het ook niet erg om een kleedje meer uit de rek te halen!
Als je al bij Linx bent geweest, is het denk ik niet meer nodig dat je nog naar andere winkels gaat. Bij Linx hebben ze normaal gezien de volledige collectie van Linea. Tenzij je natuurlijk ook nog andere kleedjes wilt zien!
Mijn kleed is ook van Linea raffaelli en het komt van couture nadine in Merelbeke.nog 58 dagen te gaan. groetjes
we trouwen op 26 juni, dus heb inderdaad nog even tijd. Ik denk wel ook nog naar die concept store te gaan in brugge. Hebben jullie schoenen en juwelen ook van Linea genomen ? Ik overweeg om hier zelf voor te zorgen vb juweeltjes uit winkeltje hier in de buurt. Of beter alles samenpassend? Bedankt voor jullie tips! Sarah
Mijn kleed van Linea kwam van Het Bruidshuis in Merksem. Héél tevreden over!Mijn schoenen en juwelen waren niet van Linea.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
mijn schoenen zijn van linea, juwelen niet...