Terug naar overzicht
Hey DaisyWij trouwen ook met alles erop en eraan, dus ook voor de kerk. Je kan er iets "los" van maken door het volledig zelf ineen te steken. Hiermee bedoel ik:- schijf zelf enkele teksten?- zoek teksten die voor jou veel betekenis hebben en niet de standaard misteksten(bv: wij hebben een speciale eerste lezing naar ons thema gevonden, en da's wel tof)- neem muziek die voor jullie enige waarde heeft en niet die katholieke muziek die uren lijkt te duren.- Wij laten twee familieleden tijdens de communie instrumentale muziek maken (gitaar x dwarsfluit)- Als slottekst schijven mijn broers een tekst (en dit belooft grappig te worden)- Je kan ook voor een emo-moment zorgen door je gelofte zelf te schrijven, of door een pakkende bedankingstekst te schrijven naar de mensen toe)en natuurlijk is dat in ons geval iets unieks:- de homilie van de pastoor belooft ook fameus te worden! De pastoor kent mij al sidns ik baby was en heeft mij zien opgroeien. Was tot mijn 14jaar een fervente kerkgangster. Moet toegeven dat dat met de jaren wel enorm verminderd is, maar desalnietemin wil ik voor de kerk trouwen. Zo'n enthousiaste pastoor had ik in geen jaren gezien, hij wil er iets speciaals van maken en ging er zijn werk van maken... duuuus ben benieuwd!Voila ik hoop dat ik wat heb kunnen helpen.Groetjes en succes ermee!KatrienNog 51 te gaan