Terug naar overzicht
Tiara: Veritas voor goedkopere, Swarovski winkel voor duurdere. Ik vind die van Swarovski echt mooi.
Hallo,Mijn juwelen komen van Dorien frutsels intikken op google en dan je al veel zien!Ze is supervriendelijk maar weet alleen niet of die nog kan mits ze in verlof is....Heeft ook heel mooie tiara's.Gwen14/05/2010
hey stefanie,ik heb mijn tiara besteld via een site van nederland, maar u trouw is er al snel, dusja, zal nog effe duren als je dat nu via het internet zou bestellen.juwelen daar ken ik iemand persoonlijk voor, maar deze heeft niet graag dat ik haar gegevens hierop zet.Je kan me mailen voor meer info : shana.deloose@hotmail.com
Op deze site vind je ook nog wat juwelen en tiara's, misschien dat je daar iets leuk vind?http://www.theweddingshop.be/ Groetjes, Evi
swarovski is een aanrader, maar duur. Ik had alles van swarovski gekozen en mijn sluier kwam van de bruidswinkel.www.heidienwouter.bruiloftsite.nl 16 Mei 2009
eerst al proficiat.ik heb mijn tiara in de veritas gekocht voor maar 30 euro maar ik vind hem heel mooi
Hallo!Ik heb mijn oorbellen, halsketting en armband uiteindelijk bij Swarovski gekocht. Daar heb je veel bling-bling die geen 3000 euro kost zoals bij een juwelier, maar 'slechts' een 300.Ik heb eerst veel gezocht in bruidswinkels. Veel gewone juwelen hebben ze daar echter niet, maar tiara's hebben ze daar net wel veel. Al vond ik die eigenlijk wel heel duur, maar ook wel heel mooi.Veel succes,Veerle