Nu Online
Momenteel zijn er 469 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafalaanduiding

13-8-2009 11:50:47
Hey bruidjes!
Wij trouwen 4september! Ik heb onlangs iets tofs gevonden voor de tafalaanduiding,nl verschillende snoepjes in zakjes volgens de verschillende tafels en op de tafel een cognacglas met diezelfde snoepen in! Nu, mijn zus trouwt vogend jaar en zij heeft juist hetzelfde idee maar het probleem is dat zij dit al eerder bedacht had! En ik was zo blij met het mijne! Heeft er iemand een idee voor iets anders in dezelfde stijl? OF iets wat je ook in zakjes kan steken?

evelien
4-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 770

Gwendolyn
4-9-2009
 Meld misbruik13-8-2009 12:50:01

Ik trouw ook 4 september! Morgen nog 3 weekjes! Is bij jullie alles in orde?
Waar trouwen jullie?

heidi

Meld misbruik14-8-2009 6:38:47

gekleurd gesuikerde rijst (heb je in vele kleuren, gekleurde veren (is zeer mooi, geef elk 1 veer met een kleur en vul hiermee je glas of vaas dan), gekleurde lolly's...
16 Mei 2009

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik16-8-2009 0:48:08

Wij hebben gewerkt met dansstijlen. Rumba, swing, wals,... en bijpassende muziek. Niks zakjes maar wij hadden wel een bedankje. een zakje gevuld met mini merci chocolaatjes en de bijpassende tekst;

merci voor het meefeesten,
merci voor het heffen van je glas
merci voor de attentie,
merci dat je er was!
namen en datum.

Dan hebben ze ook nog iets mee naar huis. Ik had dit per persoon voorzien. We hebben dit in de speech verteld en ook als de mensen door gingen. Ik dacht dat er wel een aantal maar 1 per koppel gingen nemen ofzo. Maar nee, ze hebben ze goed meegepakt hoor.

Groetjes, Carolina

oh ja, mini mrci's in aldi. Van 1 zakje kan je wel 2, 3 of 4 kleinere zakjes van maken. Ik had ook in elk zakje nog een chocotoff of 3 gestopt.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...