Terug naar overzicht
Ik trouw ook 4 september! Morgen nog 3 weekjes! Is bij jullie alles in orde?Waar trouwen jullie?
gekleurd gesuikerde rijst (heb je in vele kleuren, gekleurde veren (is zeer mooi, geef elk 1 veer met een kleur en vul hiermee je glas of vaas dan), gekleurde lolly's...16 Mei 2009
Wij hebben gewerkt met dansstijlen. Rumba, swing, wals,... en bijpassende muziek. Niks zakjes maar wij hadden wel een bedankje. een zakje gevuld met mini merci chocolaatjes en de bijpassende tekst;merci voor het meefeesten, merci voor het heffen van je glas merci voor de attentie, merci dat je er was!namen en datum.Dan hebben ze ook nog iets mee naar huis. Ik had dit per persoon voorzien. We hebben dit in de speech verteld en ook als de mensen door gingen. Ik dacht dat er wel een aantal maar 1 per koppel gingen nemen ofzo. Maar nee, ze hebben ze goed meegepakt hoor. Groetjes, Carolinaoh ja, mini mrci's in aldi. Van 1 zakje kan je wel 2, 3 of 4 kleinere zakjes van maken. Ik had ook in elk zakje nog een chocotoff of 3 gestopt.