Terug naar overzicht
Hallo,Ben bij beiden geweest en heb toch voor Cermo in Turnhout gekozen...Gwen14/05/2010
Hoi,Ik ben ook bij beide geweest en ik heb mijn trouwjurk er niet gekocht.Vond ze bij Liliane enorm opdringerig en het bruidsparadijs is gewoon te duur voor wat het is.Ik mocht er zelfs mijn eigen gekozen jurken niet proberen,ze gingen zelf iets zoeken.Indien je een leuke winkel wil met een super zaakvooerdster dan is Magda huwelijksmode een heel goed idee!!
Bedankt!!!Waar ligt Magda huwelijksmode?
ik heb men jurk bij liliane claes gekocht .in het begin waren ze wat stroef maar nadien kwam ze los en pasten we volop kleedjes .
Hallo, Ik ben bij het bruidsparadijs geweest en was niet tevreden van de service daar, ik mocht geen kleding bekijken zij gingen het halen voor mij aan de hand van wat ik mooi vond! En dan vond ik er eentje echt super en wou het bestellen wat bleek, het kon niet meer gemaakt worden en het kleed dat ik paste was al voor iemand haar trouw!! Vond dit echt niet kunnen dat ze iets laten passen dat niet meer gemaakt wordt en al voor iemand anders is, ik zou ook niet graag hebben dat ze mijn kleed aan andere zou laten passen! Ik heb het nu gekocht in Le Chapeua, ik had een hele lieve verkoopster, geene druk voor te verkopen echt super! Veel succes met je zoektocht! Groetjes Joyce