Terug naar overzicht
Beste,Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen website voor www.studiohappymusic.be,neem gerust een kijkje...wij stellen dit ten zeerste op prijs...vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar...Mvg Dierk Van Paemelen
Hallo,Wij nemen DJ Steven van Lichtaart en dat is ambiance verzekerd voor jond en oud.Als je die bedoelt toch.Gwen14/05/2010
hey, wij hebben dj tom van dijck! Super dj, was dj bij de trouw van mijn zus en toen zei ik al tegen mijne toekomstige dat als wij ooit zouden trouwen dat hij den dj zou zijn. Nu 5 jaar later zal hij op 29 aug van onzen trouw een super tof feest maken. Zelf is hij ook gewoon super correct en erg vriendelijk! Een echte aanrader dus. Groetjes
Hey,Wij zijn afgelopen weekend getrouwd en ons feest was ook in Olen. Ik vermoed in dezelfde zaal :-) (De hezehoef??)Wel, ik moet zeggen... het was AF!! Echt alles was zoals wij het voor ogen hadden, het eten, de bediening, de locatie en... de DJ!! Echt super! Wij hadden ook DB All Music van Jan Van Den Bergh... zeker een aanrader en helemaal niet duur! Onze dansvloer is niet leeg geweest en we hebben niks dan lof gekregen achteraf!!Grtz van een nog steeds genietende bruid :-)Ans
bednat voor de reactie, nu weten we toch al wat meer he.Is indd ook in de Hezehoef te doen.