Nu Online
Momenteel zijn er 599 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

welke DJ ?

13-8-2009 14:46:00
hoi, wij trouwen volgend jaar en bij het vastleggen van de zaal hebben we een lijstje meegekregen van dj's.
Ons feest gaat door in Olen dus ze zullen wel van uit de buurt zijn neem ik aan.
Heeft iemand goede of slechte ervaringen met een van de volgende dj's
- Tom Van Dyck
- Helsen Frank
- DJ Steve
- All music Jan Van Den Berg
- DB Millennium

bedankt

t
1-1-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1897

dierk

Meld misbruik13-8-2009 14:52:57

Beste,

Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen website voor www.studiohappymusic.be,neem gerust een kijkje...wij stellen dit ten zeerste op prijs...vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar...Mvg Dierk Van Paemelen

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik13-8-2009 14:58:14

Hallo,

Wij nemen DJ Steven van Lichtaart en dat is ambiance verzekerd voor jond en oud.
Als je die bedoelt toch.

Gwen
14/05/2010

conny
29-8-2009
 Meld misbruik13-8-2009 17:42:11

hey, wij hebben dj tom van dijck! Super dj, was dj bij de trouw van mijn zus en toen zei ik al tegen mijne toekomstige dat als wij ooit zouden trouwen dat hij den dj zou zijn. Nu 5 jaar later zal hij op 29 aug van onzen trouw een super tof feest maken. Zelf is hij ook gewoon super correct en erg vriendelijk! Een echte aanrader dus. Groetjes

Ans
8-8-2009
 Meld misbruik13-8-2009 19:30:19

Hey,
Wij zijn afgelopen weekend getrouwd en ons feest was ook in Olen. Ik vermoed in dezelfde zaal :-) (De hezehoef??)
Wel, ik moet zeggen... het was AF!! Echt alles was zoals wij het voor ogen hadden, het eten, de bediening, de locatie en... de DJ!! Echt super! Wij hadden ook DB All Music van Jan Van Den Bergh... zeker een aanrader en helemaal niet duur! Onze dansvloer is niet leeg geweest en we hebben niks dan lof gekregen achteraf!!

Grtz van een nog steeds genietende bruid :-)
Ans

t
1-1-2010
 Meld misbruik16-8-2009 15:30:39

bednat voor de reactie, nu weten we toch al wat meer he.
Is indd ook in de Hezehoef te doen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...