Terug naar overzicht
Wat vragen jullie voor deze rode loper en van waar zijn jullie ? Kwestie van wat binnen de provincie te blijvenLien
Wat is de vraagprijs ?groetjes,Mirella
de vraagprijs voor de loper is 80 euro. Wij wonen nabij sint-niklaas.
kan je nog lager gaan dan 80 euro. graag reactie aub via kristel.vandevelde@hotmail.be.m'n vriend komt van Beveren en St. Niklaas Beveren is niet ver van elkaar.
Hallo,Ik ben ook op zoek naar een rode loper maar ik heb meer meters nodig. Waar heb jij de rode loper gekocht en heb jij nog een idee wat je het de meter heb betaald?je kunt mij ook emailen : Citroentje2212@hotmail.comAlvast bedanktTiziana
is de loper al verkocht? mijn vriend zoekt een rode loper voor zijn schoonheidssalon! mag ik je e-mailadres dan kan ik het hem doorgeven! bedankt en groetjes
Is rode loper verkocht ? graag emailen naar M.vanhecke@be.mexx.com
Ben geïnteresseerd voor 50 euro en wil hem zelf komen ophalen. Mijn e-mail Gert.speedy@skynet.be
rode loper nog te koop ?Gert.speedy@skynet.be
Hallo is de loper nog te koop?Ik bied 70 euro voor de loper indien deze nog te koop zou zijn.Haal hem dan ook zelf op.....ben van de omgeving van Mechelen.Mvg
HalloIs de rode loper er nog? Waar kan ik hem afhalen en wat moet hij kostengroetjesR
Hoi,Is de rode loper nog te koop en is deze in mooie staat?Groetjes Saskia
Hoeveel vragen jullie voor deze loper?