TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Véronique
31-7-2009
|
13-8-2009 15:30:18
Ik denk dat het toch beter is om je hoepel aan te houden. Anders valt de stof slap rond je benen... Ook komt de stof dan langer waardoor je er op kunt trappen, denk ik.
Groetjes,
Véro
http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
|
|
Christel
30-6-2007
|
13-8-2009 15:42:00
dag Liesbet
inderdaad, best je hoepel aanhouden Ik had een hele wijde hoepel en dat was geen probleem de hoepel zelf is plooibaar , en als je hem uitdoet dan komt je kleed te lang Met je hoepel aan te houden heb je ook meer bewegingsvrijheid van je benen
gaat perfect gaan hoor!
groetjes christel
|
|
annen mark
5-9-2009
|
13-8-2009 22:54:13
Hallo
Ik ken je probleem, wij gaan een salsa dansen als 2e dans en dat wordt wel moeilijk. MIjn hoepel is dan nog met een sleepje er aan! maar inderdaad zonder is nog erger, want dan is je rok te lang en struikel je zeker over je voeten. Ik heb het al efkes geoefend (enkel met hoepelrok, zonder kleed) met mijn ventje en na wat oefenen is het inderdaad te doen. Dicht bij elkaar staan is geen probleem omdat hoepel buigt, enkel wat oefenen bij het draaien, omdat je veel meer plaats in neemt dan normaal.
veel succes Ann 5/9/2009
|
|
Carolina
1-8-2009
|
16-8-2009 3:04:18
Hoepel aanhouden. Zonder gaat nog lastiger worden. Ik had nu wel een kleed waardat mijn sleep ervan af kon waardoor mijn kleed overal even lang werd. Hierdoor kon ik ook achteruit stappen wat ik nodig had voor mijn achterwaartse lock-steps bij onze cha cha. Net voordat de gasten kwamen hebben we in de zaal nog efkes geoefend. Wat een echte katastrofe was. Uiteindelijk op het feest zelf verliep alles perfect. Zo goed was het nog nooit gelukt. Das de adrenaline denk ik. Of anders doordat een vriendin net voor dat we gingen dansen zei, dat gaat kei goed gaan, bij ons (bij hen dan)was dit ook zo als de moment er was. Dit heeft misschien ook al wat spanning doen verdwijnen.
Als je nog een sleep hebt kan je die dan niet opbinden?
Als je echt een tango gaat dansen waarbij je constant met gebogen knieën staat zou ik deze dan toch wat 'rechter' dansen. Niet volgens de dansnormen maar met een trouwkleed mag dat wel hé.
Groetjes, Carolina
groetjes, Carolina
|
|
Veerle
6-6-2009
|
17-8-2009 14:18:58
Hallo! Je hoepel zorgt er niet alleen voor dat je kleed mooi 'valt', maar ook dat je kleed de bewegingen van je lichaam volgt en niet in een hoopje achter je aan sleept. Wij gingen niet dansen, maar laat in de avond, met wat alcohol op, hebben we dat toch gedaan (gewoon een slow). Ik had zo'n litsje waarmee ik mijn sleep omhoog kon binden, maar dat heb ik niet gedaan. En toch ging het verbazend goed. Als je veel achteruit moet stappen, zou ik toch de sleep opbinden, maar de hoepel zou ik dus zeker wel aanhouden. Veel succes! Veerle
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|