Nu Online
Momenteel zijn er 259 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie trouwt nog in mei 2006?

3-10-2005 12:06:21
Hallo

Ik vroeg me af wie er nog allemaal in mei 2006 trouwt. Misschien kunnen we elkaar mailen en zo ideetjes opdoen, of met elkaar meeleven naar die grote dag toe !!

Groetjes

Lien
26/05/06

callenslien@hotmail.com

Lien
26-5-2006
Meld misbruik

Reacties: 31 | Gelezen: 520

nele
20-5-2006
 Meld misbruik3-10-2005 12:08:33

hey lien,

wij trouwen de 20ste mei, de grootste lijnen zijn al geregeld, maar nu eventjes rust want mijn broer trouwt nu vrijdag. wanneer trouwen jullie juist?

nele

Catherine
27-5-2006
 Meld misbruik3-10-2005 12:42:28

Hoi Lien,

Wij trouwen op 20 mei voor de wet. Het kerkelijk huwelijk en feest zullen op 27 mei plaatsvinden (de twee konden door praktische redenen niet op dezelfde dag).
Bij ons zijn ook grootste lijnen geregeld (kerk, vervoer, fotograaf, DJ, feestlocatie), stadhuis kan pas 6 maanden op voorhand en nu zijn we met een videograaf bezig, dat zou ook ten laatste eind deze week vast moeten liggen.
Binnenkort nog eens afspraak met pastoor voor ondertrouw, voor kleed gaan zien en naar stadhuis dat zou binnen de komende twee maanden moeten gebeuren denk ik.

Nele, Lien trouwt op 26 mei (het staat onder haar naam).

groetjes,
catherine
27/05/06
catherineaerts@yahoo.com

Hilde
27-5-2006
 Meld misbruik3-10-2005 16:41:51

Hoi Lien,

Wij trouwen op 27 mei,zowel voor de wet als voor de kerk en het feest gaat dan ook s'avonds door!

We hebben al redelijk veel dingen geregeld nl.Kerk,gemeentehuis,vervoer,fotograaf,DJ.
vorige week vrijdag is het menu vastgelegd,onze trouwdag wordt ook vastgelegd op film maar dat zal een goeie kennis van ons doen.
Binnen enkele weekjes eens naar een trouwkleedje gaan zien.(Jipie)
nu doen we wat ideetjes op om onze uitnodigingen zelf te maken!
ach we zullen wel zien...we hebben nog wat tijd hè :)

groetjes en veel geluk
Hilde
27/05/2006

Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik3-10-2005 17:49:29

hey Lien en anderen,

wij trouwen op 13 mei 2006.

Maar ik vind deze datum al verdacht .... bijna niemand op dit forum trouwt op 13 mei; onze za

Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik3-10-2005 17:51:54

grr; ik ga verder:

Voor de zaal was 13 mei nog de enigste vrije zaterdag, idem voor de kerk....

WAT IS ER MIS MET DEZE DATUM!! ik vind dit echt verdacht te vinden :-)

sebiet ga ik naar het gemeentehuis eens horen of die datum nog vrij is.

We hebben 2 fotografen (1 amateur en 1 semi-professioneel), we kennen iemand met een videocamera, gehoord achter buske maar nog niet vastgelegd, zaterdag een afspraak met de pastoor maar datum is al gereserveerd, en ben van't weekend al jurken gan passen en heb m'n goesting gevonden!

Lien
26-5-2006
 Meld misbruik3-10-2005 19:01:29

Dag Hilde

Mag ik je mailadres, dan kan ik je op de hoogte houden van mijn vorderingen. wij willen ook onze uitnodigingen zelf maken, althans mijn venteke ...

Ik heb mijn jurkje al gevonden :-)) Mss wat vroeg maar het was echt dat wat ik wou vandaar ...

Van waar ben je afkomstig ?

Groetjes

Lien

Lien
26-5-2006
 Meld misbruik3-10-2005 19:27:16

Dag Skiwi

Wij hadden ook nog keuze uit 13 mei , denk dat veel mensen dat aanzien als ongeluk :-) LOL ik zou me daar niet teveel van aantrekken hoor !

Het zal een superleuke dag worden !!

Groetjes

Lien

Hilde
27-5-2006
 Meld misbruik3-10-2005 20:22:49

Hoi Lien,

mijn e-mailadres is hilstalki@hotmail.com
fijn, dan kunnen we elkaar wat op de hoogte houden van de vorderingen :)

groetjes Hilde

nancy
12-5-2006
 Meld misbruik3-10-2005 20:30:30

hoi,hoi,wij trouwen op 12-5 maar wel in het grootste geheim!!!de zaal is al geregeld en de dj ook en de rest zal wel volgen he!!groetjes nancy&sven

nancy
12-5-2006
 Meld misbruik3-10-2005 20:32:29

ow ja hier is men e-mail adres nog nansproeteke_72@hotmail.com :-)

Barbara
27-5-2006
 Meld misbruik3-10-2005 22:45:00

hey,

hier is nog een bruidje van mei, 27 mei 2006.
Ook al wat dingen geregeld zoals zaal, trouwvervoer, dj, gemeentehuis, kerk.

Binnekort starten we met de zoektocht naar het trouwkleed joepie daar zie ik echt naar uit.

En wij zijn ook al aan ons bedankjes aan het werken.

We proberen zo creatief mogelijk te zijn en zoveel mogelijk zelf in elkaar te steken en vooral al genieten van de voorbereidingen.

Ann
20-5-2006
 Meld misbruik4-10-2005 12:55:15

Hoi LIEN,
Ik trouw op 20 mei 2006. Ideetjes zijn steeds welkom. Ik moet nog naar een trouwkleed kijken, uitnodigingen zitten al veilig op mijn pc. De bruidskindjes moeten nog gekleed worden en dat is het. Ik zoek nog een leuk idee om de mensen aan tafel te roepen. Ook een gepaste openingsdans (met de twee kinderen van mijn vriend erbij) zoek ik nog.

Ann
20-5-2006
 Meld misbruik4-10-2005 13:01:36

Hier ben ik terug. Van welke streek zijn jullie allemaal? Ikzelf woon in Merchtem.
Wij trouwen enkel voor de wet, mijn venteke is al getrouwd geweest.
Als iemand nog ideeeeeeeetjes heeft voor bedankingetjes en aan tafel roepen aarzel niet om me te helpen hoor.
TOT LATER ALLEMAAL en nog veel succes bij de voorbereidingen.
Wijzelf dachten eerst in JULI te trouwen. Maar omdat we de kids maar om de twee weken hebben waren de data al bezet. Enkel 20 mei en 7 april waren nog vrij. Ik wou niet in april (help zo vroeg al). Dus 20 mei is het geworden. Leuke zaal gevonden, knotsgekke fotograaf gevonden, bruidsmeisjes bij de vleet (buurmeisjes en onze kids) en de rest is ook al in grote lijnen uitgewerkt. Zelfs de gastenlijst is er al. Nu nog een mooi kleed (of broek) en ik ben volledig klaar om te trouwen. De eerste twee weken nadat mijn vriend mij gevraagd had, had ik stress stress stress niet te doen. Nu ben ik al bekomen en laat ik het op mij afkomen. Ik heb een speciale agenda gemaakt met alle speciale data in.

robben
20-5-2006
 Meld misbruik4-10-2005 13:46:40

Hier nog iemand die 20 mei 2006 trouwt! Het zijn er precies echt wel veel!
Wij hebben de zaal, fotograaf, dj, ceremoniemeester, kerk, wet al vastliggen. Eind oktober heb ik een afspraak gemaakt om te kijken voor een kleed.
Ons dagboek kan je volgen via http://users.poink.be/isabelle-luk

Groetjes uit limburg, Isabelle*

Sofie
7-7-2007
 Meld misbruik4-10-2005 14:05:48

Hey,

Een triestig bruidje hier. Wij gingen normaal gezien op 27/05/2006 trouwen in Merchtem, maar mijn ventje is plots verschrikkelijk beginnen panikeren voor vanalles en nog wat en dus hebben we voor een jaartje later gekozen, op 07/07/2007.
Kunnen jullie begrijpen dat mijn hartje pijn doet bij het lezen van al die berichtjes van de mei-2006-bruidjes?

Desalniettemin wens ik jullie een schitterend huwelijk en een heel gelukkig leven samen!

Groetjes,
Sofie

nancy
12-5-2006
 Meld misbruik4-10-2005 14:51:44

hey dames,mja ik trouw voor de derde keer en men ventje voor de eerste keer dus ik heb het allemaal al wel eens gedaan he!!hahaha wij hebben 12mei gekozen omdat ik zeker gescheiden moet zijn en met wat geluk is dat rond eind maart dus zijn we voor mei gegaan,en spannend want niemand weet het tot op de dag zelf!!!wij hebben een hele mooie openingsdans gekozen;mozaiek met wat zie ik je graag.oei sofie dat is wel jammer maar ik vind 7-7-0-7wel een bijzondere datum hoor!!!!

Lien
26-5-2006
 Meld misbruik4-10-2005 19:18:51

hallo iedereen

Blijkbaar zijn we toch niet alleen he !!

Derde keer of eerste keer maakt niet zoveel uit volgens mij, je zl nog steeds willen dat alles perfect is !

Ik snap je wel Sofie dat je triest bent, maar dat is niet echt nodig want 07/07/07, is een dag waar heel veel mensen van dromen ! Mijn toekomstig schoonzusje wil dan ook trouwen gewoon omwille van de speciale datum. En als je het positief bekijkt je kan er des te langer naar uitkijken ... Ik wil alvast al mijn voorbereidingen met je delen hoor, dan ben je toch een beke id stemming !!!

Groetjes

Lien

Lien
26-5-2006
 Meld misbruik4-10-2005 19:23:34

Dag Isabelle

Ik ben net even gaan piepen op jullie website en ze ziet er heel leuk uit ! Is altijd tof om een idee te hebben van de persoon waartg je 'praat'. We hebben trouwens nog iets gemeen : mijn vriend heeft me ook in Venetïe ten huwelijk gevraagd ( www.couckuyt.com onze site met het verslagje en foto's).

Mss kn we elkaar mailen om wat ideekes en ervaringen uit te wisselen !

Groetjes

Lien
26/05/06

robben
20-5-2006
 Meld misbruik5-10-2005 10:56:49

Hey Lien,

Ik geraak niet op je website :( Ben toch eens benieuwd!
Veel succes in de voorbereidingen en tot mails!
Isabelle 20/05/2006

Lien
26-5-2006
 Meld misbruik5-10-2005 11:28:35

dag Isabelle

Ja ik weet het, de server zou platliggen, probeer je het later toch nog eens opnieuw ???

Groetjes

Sofie
7-7-2007
 Meld misbruik5-10-2005 13:18:27

Bedankt voor je steun, Lien!

Je moet het inderdaad positief bekijken, wat ik ook doe.

Leuk dat je de ervaringen van je voorbereidingen wil delen!

Hou me zeker op de hoogte (sofie.desmedt@loyens.com).

Veel plezier en geluk bij de voorbereidingen!!

Groetjes,
Sofie

Tilly
6-5-2006
 Meld misbruik12-10-2005 9:18:37

Hoi,

Wij trouwen op 6 mei 2006. Wellicht trouwen we enkel voor de wet, met een knalfeest 's avonds.
De feestzaal ligt vast, gemeentehuis, fotograaf. Volgende maand is de volledige collectie binnen, en mag ik gaan kiezen voor een bruidsjurk.
Ik ben wel nog op zoek naar een videograaf uit onze streek, west-vlaanderen.

Andere tips zijn altijd welkom.

Groetjes,
Tilly

Lien
26-5-2006
 Meld misbruik12-10-2005 10:16:58

Hallo Tilly

Wij zijn ook van W-Vlaanderen maar hebben enkel een fotograaf genomen dus aan een videograaf kan k je helaas niet helpen !

Welke zaal hebben jullie genomen ?

Groetjes

Lien

Tilly
6-5-2006
 Meld misbruik12-10-2005 13:31:27

Hey Lien,

Wij hebben de Visscherie in Oostrozebeke genomen. Het was ons eerste gedacht en we zijn daar uiteindelijk ook bij gebleven. En ze kunnen u daar tot op de juiste Eurocent zeggen, hoeveel het juist gaat kosten, dat is ook wel belangrijk he.

En jullie?

Groetjes,
Tilly

Lien
26-5-2006
 Meld misbruik12-10-2005 13:50:38

Hoi hoi Tilly

Wij hebben Huyze De Baere genomen in Maldegem. Mijn vriend is afkomstig uit Antwerpen en Maldegem was vlot bereikbaar via de expressweg. Wij zijn ook gaan kijken naar de Visscherie.

Je hbt gelijk, is heel belangrijk dat je op voorhand weet waar je uitkomt !

Dat willen wij ook, daarom hebben wij Huis Van Wonterghem uit Kuurne niet genomen : de receptie werd per fles berekend dus gene forfait ...

Heb je je kleedje al gevonden ?

Groetjes

Lien

Tilly
6-5-2006
 Meld misbruik12-10-2005 14:23:29

Helaba,

Wij zijn ook naar Van Wonterghems geweest, en Orangerie Broel (prachtig), maar je weet niet waar je uitkomt he.

Voor m'n kleed heb ik al es rondgebeld, en de volledige collectie zou vanaf volgende maand binnen zijn, dus zal ik dan een afspraak vastzetten.

Spannend wel he.

Heb jij al iets?

Verder staat het gemeentehuis, dj en fotograaf vast.

Grtz,
Tilly

Lien
26-5-2006
 Meld misbruik12-10-2005 14:53:01

Goede middag

Ik heb mijn kleedje ondertussen al gekocht bij Robel in Roeselare.
Als je anders je e-mail adres nalaat stuur ik je wel een mailtje met wat we al allemaal hebben genomen en wie ... Anders wordt het hier allemaal een beetje te lang ?

Van waar in W-Vl ben je precies ?

Groetjes

Lien

Lien
26-5-2006
 Meld misbruik12-10-2005 14:53:01

Goede middag

Ik heb mijn kleedje ondertussen al gekocht bij Robel in Roeselare.
Als je anders je e-mail adres nalaat stuur ik je wel een mailtje met wat we al allemaal hebben genomen en wie ... Anders wordt het hier allemaal een beetje te lang ?

Van waar in W-Vl ben je precies ?

Groetjes

Lien

Tilly
6-5-2006
 Meld misbruik12-10-2005 15:21:10

Lien,

Ik heb je een mailtje gestuurd naar callenslien@hotmail.com.

Groeten,
Tilly

tamara
26-5-2006
 Meld misbruik12-10-2005 19:40:43

Hey Lien,
Wij trouwen op 26 mei 2006, ben gisteren m'n trouwkleed gaan uitkiezen en op een uurtje was het gelukt, was wel een beetje zenuwachtig hoor,tis er eentje van Linea Raffaelli.Onze zaal ligt in Zuienkerke.
Misschien kunnen we inderdaad samen uitkijken naar onze trouw, jimtam_4@hotmail.com groetjes Tamara

Christel
1-7-2006
 Meld misbruik8-12-2005 0:03:47

Hallo,
Ik ben één van de weinigen die het aandurft om te trouwen op 13 mei, ik denk ook dat de meeste mensen dit aanzien als een ongeluksgetal. Voor ons was het de enige vrije dag nog voor de feestzaal en ik probeer me daarom van het bijgeloof niks aan te trekken.
We trouwen enkel voor de wet, hebben al zo goed als alles vastliggen, enkel ringen moeten we nog bestellen.
We hebben al een zoontje van 11 maanden.
Ik ben van omgeving Antwerpen.
Groetjes,
C

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...