Terug naar overzicht
Hey,verkopen ze dat niet in de winkel waar je je kleed gekocht hebt?Groetjes,Lieve
Spijtig genoeg niet. Ik heb er wel een bijbehorende stola bij gekocht maar echt warmte geven zal deze niet doen.
Ik heb een jas gekocht! Een mooie fluweelachtige, tot aan mijn knieën ongeveer (zo'n driekwartsjas). Vond het in het begin wat raar (verbergt mijn kleed natuurlijk), maar nu het zo al wat frisser wordt buiten, ben ik zo blij dat ik het heerlijk warm ga hebben die dag... uiteindelijk ben je toch wel regelmatig buiten, ook voor foto's bvb...
Hey Mirella,wij trouwen op dezelfde dag als jullie. Ook mijn kleedje heeft een open rug. Ik heb er een heel grote stola bij.Ook ik heb wel wat schrik voor de kou maar langs de andere kant ... zoveel zijn wij nu ook weer niet buiten. Onze foto's worden voor het grootste deel op een binnenlocatie getrokken, in onze bus is verwarming dus eigenlijk enkel bij het buitenkomen aan de kerk staan we wat buiten.Ik heb deze week bij C&A beige nepbonte stola's zien hangen, maar eerlijk gezegd geven die ook niet zoveel warmte hoor. Bovendien zou ik het spijtig vinden om mijn kleed te moeten wegsteken achter een jas ... zal dus wel even op mijn tanden bijten als ik buiten kom :o)groetjeskathleen
hoi, mijn vriend en ik trouwen op 6/01/06, een echte winterbruidloft dus.ook mijn jurk is met een open rug en een diepe decollete maar ik heb er een bijpassend jasje bijgekocht
Hey,misschien op bruidsparadijs.be?? ik weet niet vanwaar jij juist afkomstig bent?? Ik trouw begin april, en heb toch ook nog de nodige warmte voorzien, want inderdaad, zo'n stola zal je niet volledig opwarmen... Voorzie toch wel iets dat bij je kleed past. Deze zomer was ik bij een huwelijk, en de bruid had het zo koud, dat ze van iemand een kaki fluwelen vestje had aangedaan, maar het is wel zonde voor de foto's daarna hoor... (ze had het in elk geval wel warm!!)
Hey Mirellea,Wij trouwen op 12/11/2005 en ik heb ook een vrij open jurk. Ik dacht eerst om niets tegen de koude te voorzien omdat we toch niet vaak buiten zullen zijn, maar nu het stilaan kouder aan het worden is, begin ik te twijfelen.Ik had een tijdje geleden al een wit (nep)bonten jasje gekocht in een gewone kledingzaak in Antwerpen voor het geval dat... en ik denk dat ik het toch maar zal gebruiken. Moet wel nog eerst bij de pasbeurt checken of het wel bij het kleed past. Op de site www.oni-onik.be vind je ook een bonten jasje en bonten stola's. In de winkel zelf waar ik mijn jurk heb besteld zouden ze tegen de eerste pasbeurt (zaterdag!) ook een heel aantal accesoires hebben tegen de koude, dus ik ben benieuwd...Groetjes,Gert
Wij trouwen op 13/12/08,ben er nu van bewust dat ik kou zal hebben!ben op zoek naar een stola ,of lange ecru gilet!maar helaas nog niets gevonden;