Nu Online
Momenteel zijn er 522 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ideetjes aan de kerk

13-8-2009 22:28:22
Hier zijn we nog eens.

Graag zouden wij de mensen bedanken die de kerkdienst komen bijwonen. Heeft er iemand een ideetje hoe we dit kunnen aanpakken. Wij zouden graag iets anders doen dan drank aanbieden.

Bedankt!!

eveline
18-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 407

Lindsay
16-7-2010
 Meld misbruik13-8-2009 22:39:55

Trakteren op een ijsje of zo of een zakje met vruchtenhartjes? Als het tenminste nog goed weer is hé. Maar hoe ga je dat precies organiseren? Je weet toch niet hoeveel mensen naar de kerk gaan komen en daar gaan altijd vreemden bij zijn. De nieuwsgierige dorpsgenoten om het zo maar te zeggen :-) die heb je op elke bruiloft.
Groetjes

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik14-8-2009 9:16:44

Hoi,
Bij ons komt een ijskarretje : www.ijskar.be
Hebben het uigerekend en als alle nieuwsgierigen ook eentje eten kost ons dat € 250, en dan zullen er veeeeeeeeeeeel ijsjes geschept zijn...
Wilden ook zo iets doen want zit in een commerciele sector en niet alle klanten kan je gaan uitnodigen, vandaar.

Geert
4-7-2009
 Meld misbruik14-8-2009 14:29:56

Wij hebben nog geen 100 euro betaald voor een ijskarretje én de reacties waren echt superpositief! Met de harmonie erbij, die doen dat altijd als er iemand van de leden trouwt, en de stralende zon, was het een succes. Moesten wij in de winter getrouwd zijn, dan had ik denk ik wafels of zo voorzien.

Valerie
41 dagen getrouwd

Geert
4-7-2009
 Meld misbruik14-8-2009 14:31:33

oh ja, voor het aantal: wij betaalden het karretje en dan per doos ijs. Wat we niet gebruikten, mochten we terugbrengen. Uiteindelijk hadden we voor 200 personen voorzien en hebben 150 personen een ijsje genomen (ongeveer geteld hé).

Valerie

Leen
19-6-2010
 Meld misbruik14-8-2009 15:02:09

@ Valerie,

Welke firma hadden jullie voor de ijscrème?

Cindy

Meld misbruik17-8-2009 23:06:41

als je in de zomer trouwt, vind ik een ijskarretje ook een goed idee. bij ons is het een reuzewafelkraam dat aan de kerk komt staan.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...