Terug naar overzicht
Trakteren op een ijsje of zo of een zakje met vruchtenhartjes? Als het tenminste nog goed weer is hé. Maar hoe ga je dat precies organiseren? Je weet toch niet hoeveel mensen naar de kerk gaan komen en daar gaan altijd vreemden bij zijn. De nieuwsgierige dorpsgenoten om het zo maar te zeggen :-) die heb je op elke bruiloft. Groetjes
Hoi,Bij ons komt een ijskarretje : www.ijskar.be Hebben het uigerekend en als alle nieuwsgierigen ook eentje eten kost ons dat € 250, en dan zullen er veeeeeeeeeeeel ijsjes geschept zijn...Wilden ook zo iets doen want zit in een commerciele sector en niet alle klanten kan je gaan uitnodigen, vandaar.
Wij hebben nog geen 100 euro betaald voor een ijskarretje én de reacties waren echt superpositief! Met de harmonie erbij, die doen dat altijd als er iemand van de leden trouwt, en de stralende zon, was het een succes. Moesten wij in de winter getrouwd zijn, dan had ik denk ik wafels of zo voorzien.Valerie41 dagen getrouwd
oh ja, voor het aantal: wij betaalden het karretje en dan per doos ijs. Wat we niet gebruikten, mochten we terugbrengen. Uiteindelijk hadden we voor 200 personen voorzien en hebben 150 personen een ijsje genomen (ongeveer geteld hé).Valerie
@ Valerie,Welke firma hadden jullie voor de ijscrème?
als je in de zomer trouwt, vind ik een ijskarretje ook een goed idee. bij ons is het een reuzewafelkraam dat aan de kerk komt staan.