Terug naar overzicht
Gelukzak, jij mag in januari al voor je 1e pas gaan?!!!Ik heb mijn rembo-kleedje gekocht begin augustus, en ik mag pas teruggaan op 1 april...Kijk er zo naar uit!!!!!groetjesKatrien30/9/2006
wat is de juiste naam van je kleedje?Groetjes, Isabelle* 20/05/2006
Hallo,Tof dat ik eens iets positief hoor van Pierre-Yves.Ik ga woensdag 12/10 naar Pierre-Yves. ZE werken dan met een mannequin die dag. Dus hopelijk kan ik ook buitenkomen met mijn droomjurk, net als jij.Al ben ik wel van plan denk ik om een paar winkels te doen.Ik zie dat je ook pas trouwt in juli volgend jaar (ik op 08/07/2006), dus je bent er wel vroeg bij. Het moet wel een tof gevoel geven als je echt je droomjurk gevonden hebt.Soms heb ik schrik dat ik geen enkele jurk naar mijn smaak ga vinden.
idd pierre-yves is absoluut nie slecht hoor en aangezien ik op 250m woon...alleen door de vele reclame zijn zij iets(maar niet superveel zoals wordt beweerd) duurder. Maar voor de rest zeker een aanrader hé. Gelukkig gaat kiezen voor een man zijn kledij véél sneller ;-)Dimi
Hallo allemaal,Ik was eigenlijk ook niet van plan om vorig weekend te kopen, aangezien dat maar mijn 2 de winkel was die ik bezocht. Maar twas volledig mijn goesting dus waarom niet anders had ik achteraf zeker spijt van dat ik het niet gekocht had denk ik.De naam van het kleedje is Rembo Fiona of zoiets, ken je dat isabelle?Katrien,Heb jij dan ook uw trouwjurk bij pierre yves gekocht? Die verkoopster heeft gewoon gevraagd wanneer ik trouw en heeft dan een datum gegeven voor de eerste pas dus ja ik dacht dat dat normaal was?groetjessofie
Hoi Sofie,Nee, ik heb mijn kleed gekocht in Hemiksem, bij Boetiek Maya.Zoveel te beter voor jou he, kan je je kleed vlugger nog eens terugzien! Ik weet ook niet precies hoe ze de datum voor de 1e pas juist kiezen...Gelukkig heb ik heel toevallig een foto van mijn kleed gevonden op het internet, kan ik af en toe toch nog eens stiekem gaan kijken :-)groetjesKatrien