Nu Online
Momenteel zijn er 419 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwkleed gekocht

3-10-2005 12:23:34
Hey bruidjes,

Ik heb dit weekend mijn trouwkleed al gekocht! Ben naar pierre-yves geweest. Ietwat met een bang hart, na al die slechte commentaar op pierre-yves. Maar het ging heel goed. Heb een vriendelijk verkoopster gehad, ongeveer 5 kleedjes gepast maar die gingen me allemaal niet. Dan had een ander meisje die ook aant passen was een heel mooi kleed aan dat ik ook graag eens zou willen passen. En de verkoopster ging het direct vragen en ik had het 5 minuten aan en echt het was helemaal mijn goesting. Heel mooi, het is van Rembo maar niet het kleed dat je van rembo zou verwachten met veel tirlantijntjes aan, eigenlijk meer het genre van Linea raffaelli. Simpel maar toch o zo mooi! En het is nog prijselijk ook. Dus ik heb het gekocht, de verkoopster vertelde me dat ik er stralend mee zag en dat het kleed voor mij gemaakt was! Ik ben echt heel blij dat ik mijn trouwkleed al gekocht heb.
Nu mag ik op 20 januari voor mijn eerste pas gaan en moet ik al mijn schoenen meebrengen!

groetjes
sofie
15 07 2006

Sofie
22-7-2006
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 517

Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik3-10-2005 12:39:13

Gelukzak, jij mag in januari al voor je 1e pas gaan?!!!
Ik heb mijn rembo-kleedje gekocht begin augustus, en ik mag pas teruggaan op 1 april...
Kijk er zo naar uit!!!!!

groetjes
Katrien
30/9/2006

robben
20-5-2006
 Meld misbruik3-10-2005 13:26:14

wat is de juiste naam van je kleedje?
Groetjes, Isabelle* 20/05/2006

Mieke
8-7-2006
 Meld misbruik3-10-2005 14:22:05

Hallo,

Tof dat ik eens iets positief hoor van Pierre-Yves.
Ik ga woensdag 12/10 naar Pierre-Yves. ZE werken dan met een mannequin die dag. Dus hopelijk kan ik ook buitenkomen met mijn droomjurk, net als jij.
Al ben ik wel van plan denk ik om een paar winkels te doen.
Ik zie dat je ook pas trouwt in juli volgend jaar (ik op 08/07/2006), dus je bent er wel vroeg bij. Het moet wel een tof gevoel geven als je echt je droomjurk gevonden hebt.
Soms heb ik schrik dat ik geen enkele jurk naar mijn smaak ga vinden.

Dimitri
4-8-2006
 Meld misbruik3-10-2005 16:05:06

idd pierre-yves is absoluut nie slecht hoor en aangezien ik op 250m woon...alleen door de vele reclame zijn zij iets(maar niet superveel zoals wordt beweerd) duurder. Maar voor de rest zeker een aanrader hé. Gelukkig gaat kiezen voor een man zijn kledij véél sneller ;-)

Dimi

Sofie
22-7-2006
 Meld misbruik4-10-2005 12:25:03

Hallo allemaal,

Ik was eigenlijk ook niet van plan om vorig weekend te kopen, aangezien dat maar mijn 2 de winkel was die ik bezocht. Maar twas volledig mijn goesting dus waarom niet anders had ik achteraf zeker spijt van dat ik het niet gekocht had denk ik.

De naam van het kleedje is Rembo Fiona of zoiets, ken je dat isabelle?

Katrien,
Heb jij dan ook uw trouwjurk bij pierre yves gekocht? Die verkoopster heeft gewoon gevraagd wanneer ik trouw en heeft dan een datum gegeven voor de eerste pas dus ja ik dacht dat dat normaal was?

groetjes
sofie

Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik6-10-2005 12:38:33

Hoi Sofie,
Nee, ik heb mijn kleed gekocht in Hemiksem, bij Boetiek Maya.
Zoveel te beter voor jou he, kan je je kleed vlugger nog eens terugzien! Ik weet ook niet precies hoe ze de datum voor de 1e pas juist kiezen...
Gelukkig heb ik heel toevallig een foto van mijn kleed gevonden op het internet, kan ik af en toe toch nog eens stiekem gaan kijken :-)

groetjes
Katrien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...