TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
19-9-2009
|
14-8-2009 9:02:51
Wij hebben duo allegro van dso music... € 300 onbeperkt aantal liedjes (wij hebben er een stuk of 8)
|
|
sanderijn
|
14-8-2009 11:09:59
Hallo Cindy, ik ben professioneel muzikante dus contacteer me gerust indien je wat meer info wil. Dat kan via tantrijn@hotmail.com. groetjes, Sanderijn
|
|
Wouter
|
20-8-2009 7:36:16
www.duas.be verzorgt je huwelijksviering op maat.
|
|
Tom
|
23-8-2009 13:30:59
Dag Cindy
Kijk zeker ook eens op de site van het Koperkwintet Imperial Brass: www.imperialbrass.be
Hartelijke groeten, Tom
|
|
Ann
|
29-8-2009 0:15:41
|
|
Ilse
|
30-8-2009 1:01:16
Dag Cindy,
Misschien kan YUNE jullie bekoren ? Meer info op www.yune.be !
Groetjes, Ilse
|
|
davy
|
3-9-2009 20:20:46
kijk maar eens www.davyvalerio.be misschien iets voor jullie?
veel succes
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
9-9-2009 17:15:56
Hey,
Als jullie houden van muziek met soul kan je eens luisteren op www.myspace.com/jozefiendefeyter Ik heb al een aantal alternatieve vieringen gezongen en kan je als je geïnteresseerd bent wel een referentie doorgeven. Het is altijd heel persoonlijk en emotioneel... Voor meer info jozefiendefeyter@hotmail.com
Veel geluk! Jozefien
|
|
Christophe
|
9-9-2009 23:16:55
Helaba Cindy,
neem eens een kijkje op www.elmevents.be
groetjes,
Christophe
|
|
Kris
|
26-9-2009 9:40:25
Beste Cindy,
Art-Times is een team van professionele muzikanten, waardoor wij een heel uitgebreid aanbod hebben.
Voor hetgeen jullie willen is het volgens ons ook mogelijk een 3-tal zangeressen met piano te laten spelen in jullie viering, en je zal ook al het "gospelgevoel" krijgen door de 3-stemmige harmonie? De liedjes voor huwelijksvieringen zijn volledig vrij te kiezen.
Surf vrijblijvend naar onze site www.art-times.be . Of contacteer ons voor een vrijblijvende offerte of brochure.
Wij staan ook volgende week op de huwelijksbeurs van Antwerpen (2,3,4 oktober) waar we kleine live optredens zullen geven, misschien tot dan?
Muzikale groeten,
Kris
info@art-times.be
|
|
Dirk
|
21-10-2009 12:52:26
Dag Cindy,
mijn nichtje gebruikte een koor uit Meerbeek. Die zongen popsongs en gospels. Het was zeker goedkoper dan wat jij zegt. Ik heb een mailtje gestuurd en zeg je straks de naam en prijs, wij gaan ze zeker nemen,
Dirk
|
|
Dirk
|
21-10-2009 13:12:37
Dag Cindy,
Het koor noemde Happy Art en vroeg 150,- €
groeten,
Dirk
|
|
maarten
|
20-11-2009 16:49:56
Beste, moesten jullie nog niemand gevonden hebben, kijk zeker eens op www.muziekmoscow.be , al is het maar om even weg te dromen bij de mooie live muziek,
met vriendelijke groet, Moscow
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|