TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
19-9-2009
|
14-8-2009 9:02:51
Wij hebben duo allegro van dso music... € 300 onbeperkt aantal liedjes (wij hebben er een stuk of 8)
|
|
sanderijn
|
14-8-2009 11:09:59
Hallo Cindy, ik ben professioneel muzikante dus contacteer me gerust indien je wat meer info wil. Dat kan via tantrijn@hotmail.com. groetjes, Sanderijn
|
|
Wouter
|
20-8-2009 7:36:16
www.duas.be verzorgt je huwelijksviering op maat.
|
|
Tom
|
23-8-2009 13:30:59
Dag Cindy
Kijk zeker ook eens op de site van het Koperkwintet Imperial Brass: www.imperialbrass.be
Hartelijke groeten, Tom
|
|
Ann
|
29-8-2009 0:15:41
|
|
Ilse
|
30-8-2009 1:01:16
Dag Cindy,
Misschien kan YUNE jullie bekoren ? Meer info op www.yune.be !
Groetjes, Ilse
|
|
davy
|
3-9-2009 20:20:46
kijk maar eens www.davyvalerio.be misschien iets voor jullie?
veel succes
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
9-9-2009 17:15:56
Hey,
Als jullie houden van muziek met soul kan je eens luisteren op www.myspace.com/jozefiendefeyter Ik heb al een aantal alternatieve vieringen gezongen en kan je als je geïnteresseerd bent wel een referentie doorgeven. Het is altijd heel persoonlijk en emotioneel... Voor meer info jozefiendefeyter@hotmail.com
Veel geluk! Jozefien
|
|
Christophe
|
9-9-2009 23:16:55
Helaba Cindy,
neem eens een kijkje op www.elmevents.be
groetjes,
Christophe
|
|
Kris
|
26-9-2009 9:40:25
Beste Cindy,
Art-Times is een team van professionele muzikanten, waardoor wij een heel uitgebreid aanbod hebben.
Voor hetgeen jullie willen is het volgens ons ook mogelijk een 3-tal zangeressen met piano te laten spelen in jullie viering, en je zal ook al het "gospelgevoel" krijgen door de 3-stemmige harmonie? De liedjes voor huwelijksvieringen zijn volledig vrij te kiezen.
Surf vrijblijvend naar onze site www.art-times.be . Of contacteer ons voor een vrijblijvende offerte of brochure.